خرید نهال گردو در وحیدیه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار وحیدیه

گستردگی پایتخت از نظر وجود شهرستانها و بخش‌ها باعث شده است که اقلیم و نوع کشاورزی هر منطقه متفاوت باشد. در این مقاله با معرفی اقلیم وحیدیه شهریار قصد داریم ارقام نهال گردوی سازگار با آن را مورد بررسی قرار دهیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

شرایط اقلیمی وحیدیه

وحیدیه از توابع  جوقین شهریار بوده و در ۲۰ کیلومتری پایتخت قرار دارد. این شهر از تجمیع چندین محله ایجاد شده که به دلیل قرارگیری در شهرستان شهریار و نزدیکی به کرج و رشته کوه‌های البرز دارای آب و هوای مناسب و مدیترانه‌ای است. به دلیل سطح ارتفاع ۱۱۰۰ متری دارای زمستان‌های سرد و تابستان‌های گرم است. میانگین بارش آن از ۱۷۰ الی ۲۲۰ میلی‌متر بوده و این شهر دارای شیب شمال به جنوب است.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در وحیدیه

شهر وحیدیه دارای چشمه‌ها و قنات متعددی بوده و در کنار بارش‌های مطلوب دارای منابع زیرزمینی آب خوبی برای کشاورزی و باغداری است. از جمله باغاتی که توانسته اکثر سرمایه‌گذاری‌ها را به خود معطوف کند باغ گردو است. از آنجایی که این شهر در داخل زمین‌های باغی و اراضی کشاورزی شکل گرفته و بیشتر باغات آن در قسمت غربی شهر واقع شده است. کشاورزان می‌توانند با خریداری ارقام معتدله نهال گردو و هزینه تامین آب کمتری به اقتصاد کشاورزی این بخش و درآمدزایی مطلوب خود کمک کنند.

آیا کاشت نهال گردو در وحیدیه حالت اقتصادی دارد؟

زمانی کاشت نهال در اقلیم وحیدیه می‌تواند اقتصادی و سودآور تلقی شود که نهال بتواند بیشترین سازگاری را با شرایط جوی این منطقه داشته باشد. چنانچه در احداث باغ گردو از ارقام نیمه سردسیری و معتدله نهال گردو استفاده و کاشت شود، می‌توان به باردهی و بازدهی آن بسیار امیدوار بود و سودآوری چندین برابری را انتظار داشت.

خرید نهال گردو در وحیدیه

باغداری از جمله مشاغلی است که نیاز به تخصص و اطلاعات علمی بالایی در خصوص شناخت نیازهای نهال استاندارد و مواردی از این قبیل است. برای خرید نهال گردو در وحیدیه جدا از مراجعه به مراکز معتبر و شناخته شده و خرید نهال‌های ضمانت‌دار شناخت نهال استاندارد نیز بسیار حائز اهمیت است. نهالی که دارای ویژگی‌های زیر باشد.

  • ریشه‌های نهال زمخت و قطور نباشد و متراکم مویی باشد تا پس از انتقال به زمین جدید، بیشترین سازگاری را ارائه کند.
  • تنه نهال کاملاً یکدست، بدون فرورفتگی، شکستگی، زخم یا برآمدگی باشد.
  • نهال‌ها دارای دو الی ۳ جوانه بوده و قطر آن ۲ سانت و ارتفاع آن نهایت یک و نیم الی ۲ متر باشد.
  • سن نهال‌های آماده کاشت ۱ الی ۲ ساله باشد.
  • نهال‌ها از نظر کیفیت و عدم ابتلا به آفات آزمایشات لازم را گذرانده و دارای گواهی قرنطینه باشند.

فروش نهال گردو در وحیدیه

در رابطه با مراجعه به نهالستان‌های وحیدیه که به فروش نهال گردو مشغول هستند باید توجه داشته باشید که نهالستان معتبر بوده، قیمت نهال‌ها بر اساس رقم آن مطلوب باشد و الزاماً شناخته بودن نهالستان باعث نشود با قیمتی بالا و هزینه‌های گزاف خرید نهال انجام شود. از این رو برای خرید مطلوب با قیمتی مناسب بستر اینترنت می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. شما می‌توانید بهترین و معتبرترین نهالستان‌ها را به همراه قیمت مناسب و کیفیت بالای نهال‌ها انتخاب کنید.

نهال گردو مناسب وحیدیه

 

  • گردو ژنوتیپ پالیز: باردهی بالای ۹ تن، از ارتفاع صفر تا ۳۰۰۰ متر از سطح دریا، تحمل سرما منفی سی درجه، تحمل گرما تا ۴۵ درجه، دیرگل، پاکوتاه، میوه پوست کاغذی
  • نهال گردو کانادایی: نهالی دیرگل، پر بازده، مقاوم به آفات و کم آبی، مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری با باردهی ۷ تن در هکتار
  • نهال گردو تو سرخ: مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ متری، دیرگل، شروع باردهی از سال سوم، عمر اقتصادی بالا، میوه مرغوب با تناژ باردهی بالای ۵ تن در هکتار
  • نهال گردو لارا : نهال آمریکایی، مناسب برای ارتفاعات۰ تا ۱۲۰۰ متری با باردهی ۴ تن در هکتار
  • گردو چندلر: از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متر تحمل سرما منفی ۳۰ گرما تا ۴۰ درجه، دیرگل

 

انواع نهال گردو در وحیدیه

  • نهال گردوی لارا
  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی تو سرخ
  • نهال گردو ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی چندلر
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی تخم مرغی
  • نهال گردوی فرانکت
  • نهال گردوی پدرو

قیمت نهال گردو در وحیدیه

از آنجایی که گستردگی ارقام نهال گردو بالا بوده و مراکز متفاوت از نظر کیفیت و مرغوبیت نهال‌ها هستند لذا باغداران و کشاورزان عزیز می‌توانند برای استعلام قیمت نهال گردو در وحیدیه به سایت برتر نهال مراجعه کرده و قیمت هر رقم را با خصوصیات آن مطالعه کنند. همچنین برای خرید نهال گردو در کرج اینجا کلیک کنید.

بهترین نهال گردو

از نظر باغداری و سرمایه‌گذاران بهترین نهال گردو نهالی است که هدف باغدار را محقق کند و بتواند با تناژ بالا و محصول دهی با کیفیت بیشترین سود را عاید باغدار کند. همچنین هزینه‌های نگهداری، سمپاشی، کوددهی، آبیاری و هرس آن بسیار پایین باشد.

نهالستان گردو در وحیدیه

برای پیدا کردن معتبر نهالستان گردو در وحیدیه و خرید نهال گردو خرید اینترنتی نهال به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید از بستر معتبر برتر نهال ارقام مورد نظر خود را کاملاً تضمین شده در بالاترین سطح مرغوبیت، باردهی و کیفیت تهیه فرمایید و با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه ما از ارقام متنوع نهال میوه نیز مطلع شوید.

کلام آخر

از نظر اقتصادی سودآور ترین باغ، باغات گردو هستند از این رو کاشت ارقام سازگار با اقلیم وحیدیه، رسیدگی‌های اصولی و نوین با استفاده از تجهیزات به روز باغبانی و متدهای علمی باعث می‌شود پس از یک الی دو سال به درآمدزایی بسیار بالایی رسیده و باغ شما از نظر اقتصادی و تجاری بیشترین تراز را داشته باشد. باغداران عزیز در شهر وحیدیه جهت کسب اطلاعات در ضمینه انواع ارقام نهال‌های میوه به لینک خرید نهال در وحیدیه مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

ارتباط با برترنهال