خرید نهال گردو در سلطانیه✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار سلطانیه

سلطانیه جزو مناطق کوهستانی ایران است و پرورش گردو در این منطقه طبق اصول بسیار پردرآمد است. در غرب این شهر دشت‌های وسیعی وجود دارند که عمدتا کشاورزان در آن مکان مشغول به کشاورزی و باغداری هستند و روزگار خود را با کاشت و برداشت محصولات می‌گذرانند. کشاورزي، باغداری و دامپروری جزو اصلی‌ترین شغل‌های مردم ایران است، این سه شغل باعث چرخش کشور می‌شود.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

 

 

شرایط اقلیمی سلطانیه

سلطانیه از نظر آب و هوا سردسیر و از نظر شرایط اقلیمی کوهستانی می‌باشد با توجه به زمستان‌های سرد و یخبندان این شهر باغداری در آن کمی ریسک پذیر است و نیاز به تجربه و اطلاعات کافی دارد.

باغداران باید در زمان کاشت نهال گردو از سازگار بودن آن با شرایط آب و هوایی سردسیر آگاه باشند چرا که کاشت نهال گردوی سازگار با آب و هوای گرمسیر می‌تواند هم وقت شما تلف شود و هم هزینه‌ای که کرده‌اید. به طور کلی زنجان و شهرهای این استان کوهستانی و معمولا تابستان‌های خنک و زمستان‌های بسیار سردی دارد که احتمال آفت نهال‌ها وجود دارد.

 بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در زنجان

تاریخچه باغات گردو در سلطانیه

کارشناسان و متخصصین شرکت برتر نهال، مشاوران خوبی جهت راهنمای شما برای راه‌ اندازی باغات گردو باشند. علاوه بر آن این اشخاص به دلیل تجربه‌ای که دارند تاریخچه باغات گردو در شهر سلطانیه را هم می‌توانند بیان کنند. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در زمان خرید نهال گردو به آن توجه کنید سازگار بودن آن با شرایط اقلیمی کوهستانی و سردسیر است.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در سلطانیه

برای اینکه پس از کاشت نهال و گذشت چند سال با مشکل برخورد درختان با یک دیگر روبرو نشوید حتماً از الگوی مربعی به فاصله ۶×۶ مترس استفاده کنید. باغات گردوی استان زنجان مقدار انبوهی از گردوی شهرهای اطراف و حتی پایتخت را هم تامین می‌کنند. جهت اطلاع از نحوه کاشت نهال گردو در شهر سلطانیه می‌توانید به سایت نهال برتر مراجعه کنید و سپس به کارشناسان و صاحب نظران باغات گردو متصل شوید.

 

آیا کاشت نهال گردو در سلطانیه اقتصادی دارد؟

کشاورزی و باغداری جزو مشاغلی است که  پردرآمد می‌باشد و ریسک کمتری هم دارد. برای اینکه پس از کاشت نهال گردو در آینده از یک باغ گردوی مدرن بهره‌مند شوید باید در ابتدا کمی دشواری و سختی را به جان بخرید. باغداران عزیز تازه کار گردو مطمئن باشند که پس از گذشت چند سال از کاشت نهال مقدار زیادی محصول را برداشت می‌کنند و صاحب یک درآمد بی دردسر می‌شوند.

 

خرید نهال گردو در سلطانیه

ایجاد فروش اینترنتی در سایت  نهالستان نهال برتر باعث سهولت خرید این محصولات توسط کشاورزان و خریداران شده هست. در زمان خرید نهال گردو باید از نوع ارقام آن اطلاع پیدا کنید و با توجه به شرایط منطقه خود ارقام مورد نظر را خریداری کنید.

قبل از خرید حتماً با یک مشاوره و کارشناس باغداری گفتگو کنید و همچنین نهال مورد نظر را از نظر سلامت ریشه و پر تراکم بودن آن چک کنید. برخی از نهال‌ها در برابر بیماری گیاهان مقاوم نبوده‌اند و به سرعت بیمار می‌شوند و  آفت به نهال‌های همجوار خود سرایت می‌کند، از مقاوم بودن نهال در برابر امراض هم اطلاع یابید. همچنین برای خرید نهال گردو در شهر اردبیل اینجا کلیک کنید.

فروش نهال گردو در سلطانیه

نهالستان‌های بسیاری در کشور احداث شده‌اند که در حال رقابت با یکدیگر از نظر کیفیت و فروش هستند. در این بخش چند نکته که باعث جذب بیش‌تر مشتری می‌شود را بیان می‌کنیم، وجود وسایل نقلیه سنگین و حرفه‌ای برای حمل و نقل نهال‌ها بسیار اهمیت دارد.

استفاده از پرسنل و دستگاه و سیستم پیشرفته جهت پرورش نهال از مهم‌ترین نکات دیگر است.

رعایت اصول پرورش نهال و استفاده از ضمانتنامه‌های نهال بسیار حائز اهمیت است و بر کیفیت نهال تاثیر گذار است.

 

نهال گردو مناسب سلطانیه

با توجه به سردسیر بودن شهر سلطانیه بهترین نهال گردو که می‌توان در این شهر کاشت نهال گردو چندلر و نهال گردو فرنور است،  به دلیل اینکه این نوع نهال‌ها تا دمای منفی ۴۰ درجه را تحمل می‌کنند. اما نهال گردو تویسرکان و نهال گردوی اسرائیلی دو نهالی است که با شرایط آب و هوای گرمسیر و معتدل سازگارتر هستند. اکثر ارقام نهال گردو در مناطق سردسیر رویش بهتری دارند اما برخی از آنان سازگاری با هوای سرد ندارند‌‌.

 

انواع نهال گردو در سلطانیه

نهال گردو دارای ۳۵ نوع ارقام است که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و تفاوت‌هایی با یک دیگر دارند. توجه داشته باشید که از تمام این ۳۵ نوع ارقام نمی‌توان در یک منطقه استفاده کرد بنابراین باید طبق سازگار بودن این ارقام با شرایط آب و هوا کاشت آن را انجام داد.

قیمت نهال گردو در سلطانیه

قیمت نهال گردو در سلطانیه و دیگر شهرهای استان زنجان و ایران توسط جهاد کشاورزی هر ساله اعلام می‌شود. قیمت نهال گردو به عواملی همچون سن نهال بسیار مربوط است. قیمت نهال گردویی که توسط افراد در کنار جاده‌ها به فروش می‌رسد نسبت به نهالسان‌ها گران‌ تر است. برای اطلاع از آخرین قیمت نهال‌های گردو به این  لینک مراجعه کنید.

 

 

بهترین نهال گردو

نهال گردوی پر بازده که دارای ریشه‌های متراکم و مویی است جزو بهترین و با کیفیت‌ترین نهال گردو می‌باشد. نهال گردویی که ریشه‌های آن صاف، یک دست و متراکم است پس از کاشت و گذشت چند سال جزو درختان پربار و پر محصول است.‌ اما بهترین نهال گردو نهالی است که با آب و هوای منطقه شما سازگار باشد.

بهترین نژاد گردو در این شهر را می‌توان گردو ژنوتیپ پالیز عنوان کرد، این رقم از سال اول شروع به باردهی می‌کند و سال چهارم به حد اقتصادی می‌رسد، گردو ژنوتیپ پالیز یک رقم دیرگل هست و از سرمای بهاره در امان بوده، این رقم در هکتار در حدود ۸ الی ۱۰ تن باردهی دارد و یک رقم کاملا اقتصادی محصوب می‌شود.

 

نهالستان گردو در سلطانیه

نهالستان نهال برتر با فروش به صورت آنلاین خرید را برای افراد آسان نموده است. این نهالستان دارای مجوز از سمت جهاد کشاورزی است و اعتبار بسیاری در بین مردم و اهالی منطقه دارد. قیمت منصفانه، کیفیت درجه یک نهال‌ها از عوامل موثری است که باعث پرطرفدار شدن این نهالستان شده است.

کلام آخر

برای احداث نهالستان نهال برتر افراد بسیاری روزانه در حال  تلاش و کوشش هستند و امروزه این نهالستان به لطف خدا جز معتبرترین و بزرگ‌ترین نهالستان‌ها شده است. همراهان عزیز اگر قصد خرید نهال به صورت عمده و تکی دارید از طریق مراجعه به لینک سایت نهالستان نهال برتر محصول خود را سفارش دهید. همچنین اگر به دنبال خرید نهال گردوی با کیفیت هستید صفحه خرید نهال در سلطانیه را دنبال کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال