خرید نهال گردو در کاکی✔️ قیمت انواع نهال گردو کاکی

آیا می‌دانستید شهر کاکی به عنوان قطب تولید نشا در کشور ایران شناخته شده است، در این منطقه انواع گلخانه‌هایی وجود دارد که نسبت به تولید نشا اقدامات لازم را انجام می‌دهند؛ در سال‌های گذشته نیز اکثر کشاورزان جوان به دنبال احداث باغات گرمسیری از جمله باغ پاپایا و یا هندوانه درختی در کاکی بوده و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرده‌اند.
وقتی احداث باغ میوه گرمسیری و استوایی در شهر کاکی به خوبی جوابگو هست، مطمئنا باغداران این منطقه می‌توانند به احداث باغ گردو در کاکی پرداخته و سوددهی مناسبی نیز داشته باشند، در ادامه اطلاعات بیشتری در در مورد شرایط اقلیمی کاکی و خرید نهال گردو در کاکی در اختیار شما قرار خواهیم داد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی کاکی

مختصات جغرافیایی شهر کاکی بر روی نقشه ایران ۲۸٫۳۳۹° شمالی و ۵۱٫۵۲۳° شرقی درج شده هست؛ این شهر در شهرستان دشتی در استان بوشهر واقع شده است؛ جمعیت شهر کاکی ۱۷٬۶۱۹ نفر در سال ۹۹ گزارش داده‌اند؛ مساحت شهر کاکی ۱۶۰۰ کیلومتر مربع بوده و اکثر کشاورزان در ساکنین در این منطقه مشغول کشاورزی و دامداری هستند.
میانگین دمای سالانه ۲۵ سانتیگراد هست و جزو مناطق گرمسیری و خشک استان بوشهر شناخته می‌شود، ولی کشاورزان منطقه خود را با اکوسیستم این شهر وقف داده، بنابراین خرید نهال گردو در کاکی می‌تواند به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری مناسب شناخته شود، ما در این مقاله می‌خواهیم به صورت تئوری احداث باغ گردو در کاکی را مورد بررسی قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بوشهر

تاریخچه باغات گردو در کاکی

باید بگوییم هیچ منبع موثق و قدیمی در مورد تاریخچه باغات گردو در کاکی در دسترس نیست، به خاطر گرمسیری بودن و چالش‌های کم آبی و تنش خشکی کشاورزان ریسک احداث باغ گردو در کاکی را قبول نمی‌کنند، در حالی که امروزه نهال‌های گردو به صورت ژنوتیپ و پیوندی تکثیر شده و سیستم دفاعی قوی در برابر تنش‌های خشکی و کم آبی دارند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در کاکی

در رابطه با احداث باغ گردو در کاکی باید بگوییم که ارتفاع این شهر از سطح دریا تنها ۲۰ متر است، پس کشاورزان به هنگام احداث باغ گردو مطمئن باشند نهال خریداری شده می‌تواند این میزان از فشار و اتمسفر را به راحتی تحمل کند.
البته برخلاف دیگر مناطق استان بوشهر خاک شهر کاکی کاملاً حاصلخیز بوده به طوری که دارای زمین‌های کشاورزی وسیعی هست؛ پس خاک ورزی و آماده‌سازی خاک برای احداث باغ گردو برای باغداران این منطقه چندان هزینه بر نخواهد بود، در این شهر نزدیک به ۴۸۰ هرگز چاه فعال وجود دارد که برای آبیاری مزارع از آن استفاده می‌شود.
با مطالعه شرایط اقلیمی و اکوسیستمی شهر کاکی متوجه خواهید شد که این منطقه از لحاظ تئوری پتانسیل بالایی برای احداث باغ گردو دارد؛ برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با مهندسین کشاورزی مشورت کنید در ادامه بهترین نهال گردو را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

آیا کاشت نهال گردو در کاکی حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به اینکه شهر کاکی به عنوان یک مسیر ارتباطی بین شهر بوشهر و شهر عسلویه شناخته شده است بنابراین تولید هر محصول و فروش آن به نفع باغداران خواهد بود، همچنین شهر کاکی با گنبد نمکی جاشک همجوار بوده و به عنوان یک منطقه توریستی و گردشگری شناخته می‌شود؛ اگر باغداران موفق شوند باغ گردو را در این منطقه راه اندازی کنند، مطمئناً فروش میوه گردو برای آنها کار بسیار راحت و پردرآمدی خواهد بود.

 

خرید نهال گردو در کاکی

کشاورزانی که مشتاق خرید نهال گردو در کاکی هستند باید سایت‌های تخصصی و علمی مربوطه را جستجو کرده و شرایط نگهداری و مراقبت از باغات گردو در مناطق گرمسیری را به خوبی مطالعه کرده و با موارد زیر آشنا شوند:
• شرایط هرس باغ گردو در مناطق گرمسیری متفاوت هست.
• آفت و بیماری‌های مربوط به باغ گردو در مناطق گرمسیری از جمله شهر کاکی را به خوبی بشناسد.
• نوع کوددهی باغات گردو کمک زیادی به افزایش سیستم دفاعی آنها می‌کند.

فروش نهال گردو در کاکی

مهمترین بیماری‌ها و آفاتی که در شهر کاکی شیوع دارد، می‌توان به کنه، شته، انواع عنکبوت و پروانه فری اشاره کرد، بنابراین مدیران نهالستان به هنگام فروش نهال گردو در کاکی تاکید می‌کنند کشاورزان روتین مناسب سمپاشی را انجام دهند تا درختان گردو به خاطر این آفات دچار آسیب نشوند.

نهال گردو مناسب کاکی

اگر ژنتیک انواع نهال‌ها را مورد بررسی قرار دهید مشخص می‌شود نهال‌های آمریکایی قدرت بالایی در برابر تنش‌های مناطق گرمسیری و حرارت بالای ۵۰ درجه از خود نشان می‌دهند؛ علاوه بر آن قدرت باروری بالایی داشته و در یک هکتار زمین حداقل ۴ تن میوه تولید می‌کنند.

انواع نهال گردو در کاکی

از انواع نهال گردو در کاکی می‌توان به نهال پکان آمریکایی اشاره کرد؛ البته کشاورزان قبل از خرید نهال گردو پیکان آمریکایی بهتر است به لینک زیر مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در مورد این نهال به دست بیاورند، نهال پکان آمریکایی جزو نهال‌های پایه بلند بوده و در یک هکتار زمین ۷۰ نهال گردو جای می‌گیرد.

قیمت نهال گردو در کاکی

جهت استعلام قیمت نهال گردو در کاکی می‌توانید وارد لینک زیر شوید؛ قیمت نهال گردو پکان آمریکایی تقریباً ۱۱۰ هزار تومان به صورت عمده در سال ۱۴۰۲ درج شده است؛ یعنی یک کشاورز برای احداث یک هکتار زمین گردو پکان آمریکایی تنها ۷,۷۰۰,۰۰۰ سرمایه اولیه برای خرید نهال احتیاج دارد.

بهترین نهال گردو

تنها و بهترین نهال گردو در کاکی نهال گردو پکان آمریکایی هست؛ نهال گردو پکان آمریکایی جزو نهال‌های مقاوم با ریشه زایی قوی بوده و مورد توجه کشاورزانی بوده که باغات آنها در مناطق گرمسیری قرار گرفته است‌

نهالستان گردو در کاکی

مدیران نهالستان گردو در کاکی تمامی محصولات خود را با کارت گارانتی و تضمین کیفیت در اختیار کشاورزان قرار می‌دهند؛ کشاورزان نهالستان‌هایی را برای خرید نهال گردو در کاکی انتخاب کنند که مجوز رسمی خود را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کرده باشد.

کلام آخر

همانطور که خرید نهال گردو پکان آمریکایی امکان دارد در شهر کاکی سوددهی بالایی داشته باشد، بهتر است کشاورزان دیگر نهال‌های گرمسیری از جمله زیتون، بادام، پسته و انگور را نیز مورد بررسی قرار دهند؛ برای این منظور توصیه می‌کنیم به صفحه خرید نهال میوه در کاکی در سایت برتر نهال مراجعه کنند.

همچنین شما عزیزان برای مطالعه ارقام نهال های میوه دیگر که در شهر کاکی می توان کاشت کرد، به صفحه خرید نهال میوه در کاکی مراجعه کنید.

 

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال