خرید نهال در اردکان✔️ قیمت نهال میوه + نهالستان اردکان

شهر اردکان از نظر موقعیت جغرافیایی در حد فاصل ۶۱ کیلومتری شمال غربی یزد و در ارتفاع ۱۰۳۵ متری از سطح آب‌های آزاد قرار گرفته است. مرکز شهرستان اردکان است که جمعیتی بالغ بر ۷۵۲۷۱ نفر در آن زندگی می‌کنند. شهر اردکان در منطقه کویری بین دو کوه هریشت و سیاهکوه قرار گرفته و به همین جهت از سیلاب‌ها و روان آب‌های حاصل از این ارتفاعات برخوردار بوده و علی رغم بارندگی‌های کم و میانگین بارشی ۶۳ میلیمتری در سال از ذخایر آب زیرزمینی مطلوبی برخوردار است.
چنانچه دارای قنات‌های متعدد بوده و حفظ حیات و رونق کشاورزی و باغداری مبتنی بر این ذخایر است اردکان دارای معادن غنی و بسیار مهمی در زمینه سنگ آهن، فولاد، روی، سنگ‌های ساختمانی و خاک‌های مخصوص برای ساخت کاشی است. از این جهت در کنار کارخانجات فولادی، صنایع آرایشی، تولیدی، غذایی و نیروگاه پتروشیمی شهری صنعتی و پررونق محسوب می‌شود.
از جمله ره‌آوردهای شهر اردکان می‌توان به تولید انبوه محصول پسته آن اشاره کرد که در منطقه چاه افضل، حسن آباد انارکی و احمدآباد مزارع گسترده پسته به چشم می‌خورد. در کنار آن بادام، زردآلو، انگور، به، روناس و گردو و انار نیز تولید می‌شود.

از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

خرید نهال در اردکان

 

بیشتر بخوانید:خرید نهال در یزد

نهالستان اردکان

برای ایجاد نهالستان اردکان باید اشخاص متخصص و تحصیل کرده مجوزهای مربوطه را از موسسات تحقیقات ثبت بذر و گیاه، جهاد کشاورزی و موسسات کنترل فنی نهال استان دریافت کرده و همچنین دارای مجوز فعالیت بهداشتی نیز باشد. نهال در خاک ارگانیک و حاصلخیز به صورت اصولی پرورش یابد و از نظر تنوع ارقام نیز مجهز باشد تا بتواند نیاز تمامی باغداران برای خرید نهال را مرتفع سازد. اگر با مراکز معتبر در شهر اردکان آشنا نیستید می‌توانید با هزینه در اختیار نهال‌های تضمین شده، مقاوم و سالم را از بزرگترین نهالستان کشور دریافت کنید.

باغداری در اردکان

شهر اردکان در منطقه کویری اما مابین دو کوه مرتفع قرار گرفته است لذا اقلیم نیمه خشک دارد و باغداری در اردکان حول محور کاشت نهال‌های مقاوم به گرما و کم آب طلب مانند پسته در جریان است. همانطور که مزارع گسترده آن را در گوشه گوشه این شهر شاهد هستیم. البته باغداری محدود به این رقم صادراتی نبوده و ۲۰ نوع محصولات زراعتی و باغی با کمک چاه‌های عمیق و نیمه عمیق پرورش می‌یابد.

 

نهال فروشی در اردکان

افرادی که فعالیت نهال فروشی در اردکان را انجام می‌دهند باید در موقع خرید اطلاعات دقیقی به خریدار ارائه کرده تا ایشان بتواند مطابق با آب و هوای شهر اردکان و پراکنش بارندگی‌ها، نهال مقاوم را انتخاب کند. اگرچه کشت و پرورش پسته در این شهر بسیار پررونق است اما انتخاب رقم صحیح نهال پسته نیز سهم بسزایی در سودآوری و هزینه‌های رسیدگی خواهد داشت. پس لازم است با اطلاعات دقیق از نهالی سودمند، مقاوم و کم دردسر آن را از مراکز معتبر انتخاب کنید.

فروش نهال در اردکان

یکی از دلایلی که می‌تواند میزان سود مراکز تولید، عرضه و فروش نهال در اردکان را ارتقا دهد تعداد مشتری‌ها، رضایت خریداران و خدمات پس از فروش آن است. مجموعه‌ای که از این حیث دارای خدمات و حسن سابقه باشد مسلماً برای خرید به باغداران زیادی معرفی می‌شود و در نتیجه می‌تواند به حسن معروفیت، سود و سابقه بالایی برسد. خدمات این مراکز معتبر و موجه می‌تواند موارد زیر باشد.
 رعایت قیمت متعادل و مصوب و تطابق قیمت نهال با میزان بازدهی، نوع نهال، رقم و نوع گلدهی آن
 داشتن خدمات پس از فروش شامل ضمانت برگشت کالا در صورت نارضایتی، تضمین نهال به مدت دو سال از بابت کیفیت و مرغوبیت و سلامت و همچنین پشتیبانی ۲۴ ساعتها
 ارائه نهال‌های لیبل‌دار با گواهی قرنطینه و کارت عدم بیماری

قیمت نهال در اردکان

قیمت نهال در اردکان مسلماً متفاوت با قیمت این محصول در اقلیم‌های سردسیری خواهد بود. هر نهال با توجه به شرایط زیست محیطی و جغرافیای منطقه باردهی و رشد متفاوتی را تجربه می‌کند و از این حیث قیمت ارقام متمایز از همدیگر است. برای کسب اطلاعات دقیق می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

خرید نهال بادام در اردکان

بادام نهالی دارای قدمت ۴۰۰۰ ساله و سازگار با آب و هوای گرم و نیمه خشک و مناطق کم‌بارش است از همین رو خرید نهال بادام در اردکان بسیار به چشم می‌خورد. زیرا این نهال در برابر گرما و خشکی خاک به خوبی مقاومت کرده و می‌تواند از منابع موجود خاکی و آبی در جهت تولید میوه‌های پربار، سودده و بازار پسند بهره‌مند شود. این نهال دارای ۲۵ نوع رقم بوده که می‌توانید برای انتخاب رقم سازگار با این اقلیم به لینک زیر مراجعه کنید.

خرید نهال میوه در اردکان

در کنار صنایع تولیدی، فولادی و دیگر کارخانجات موجود در شهر اردکان حوزه باغداری نیز می‌تواند به دلیل بازار فروش ثابت و همیشگی و تامین کننده امنیت غذایی منطقه، اقتصادی باشد. از همین رو می‌توانید جهت خرید نهال میوه در اردکان و دریافت اطلاعات علمی و دقیق برای احداث باغ آن به برتر نهال مراجعه کرده و ارقام تضمینی، اصیل و با کیفیت را با ضمانت دو ساله و قیمت مناسب دریافت کنید.
مطالعه صفحه خرید نهال گردوی اردکان می‌تواند شما را در انتخاب رقم سازگار برای کاشت راهنمایی کند.

برای شهر آستارا ارقام زیر را پیشنهاد می کنیم

 

نوع نهال  رقم نهال
نهال سیب سیب گلدن، سیب گالا، سیب کهنز، سبب گرنی اسمیت
نهال بادام بادام مامایی، بادام خوشه‌ای ، بادام فرانیس
نهال پسته پسته اکبری، پسته احمدآقایی ، پسته دامغان
نهال انگور انگور عسگری، انگور یاقوتی، شاهانه
نهال آلو آلو قطره طلا، آلو بخارا، آلو شابلون
نهال آلبالو آلبالو گیسی، آلبالو مجاری، آلبالو سیکانی
نهال زردآلو زردآلو سلطنتی، زردآلو 
نهال به  به کوزه‌ای، به گلابی
نهال عناب عناب ژاپنی، عناب ارمنی
نهال انار انار ساوه، انار دانه سفید، انار فردوس
نهال گلابی گلابی ویلیام دوشیز، گلابی بیروتی
نهال فندق فندق ماکادمیا، فندق باتلر، فندق توندا
نهال هلو هلو پاییزه، هلو دوبار فرانسه، هلو خونی
نهال خرمالو خرمالو تاباتا، خرمالو ایورکا، خرمالو موزی
نهال شلیل شلیل سفید دیر، شلیل شمس ، شلیل شبرنگ
نهال توت توت سفید محلی، شاه توت، توت موزی
نهال سنجد سنجد محلی، سنجد قزل
نهال گوجه سبز گوجه سبز شهریار، گوجه سبز سردرودی، گوجه سبز زودرس
نهال زیتون زیتون ماری، الک ترکیه، زیتون میشن
نهال زینتی  نهال پالونیا، صنوبر، بید
نهال انجیر انجیر سیاه، انجیر محلی، انجیر عسلی
نهال گیلاس گیلاس هارت، گیلاس ناپلئونی، گیلاس سیاه مشهد
نهال زرشک زرشک بیدانه سیاه، زرشک پفکی
نهال بلوبری بلوبری کراپ، بلوبری نلسون، بلوبری دوک
نهال گل‌محمدی گل‌محمدی دیم، گل‌محمدی خاردار، گل‌محمدی بی خار
نهال زغال‌اخته زغال‌اخته فلوریدا، زغال‌اخته سیاه، زغال‌اخته محلی
نهال ازگیل ازگیل محلی، ازگیل ژاپنی، ازگیل پیوندی

کلام آخر

اردکان شهری پررونق و دارای جایگاه برتری در زمینه محصول پسته است و این بیانگر این است که می‌توان با تطابق نهال‌های کم آبخواه و مقاوم به گرما در این اقلیم با بهره‌مندی از برکات ذخایر آب زیرزمینی شغل سودآوری را ایجاد، حفظ و از آن کسب درآمد کرد. در همین خصوص نهالستان اینترنتی برتر نهال و سایت جامع و تجاری آن می‌تواند شما را در دریافت نهال‌های سازگار، مناسب و سلامت و همچنین یادگیری روش‌های مراقبتی مطلوب بسیار کمک کند.برای کسب اطلاعات بیش‌تر در ضمینه نهال‌های گردو که می‌توان در شهر اردکان کاشت به صفحه خرید نهال گردو در اردکان مراجعه کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *




ارتباط با برترنهال