خرید نهال گردو در جورقان✔️ قیمت انواع نهال گردو جورقان

احداث باغ گردو از جمله پیشه‌های تجاری و سودآوری است که امروزه در تمامی نقاط جهان بسیار پرطرفدار است و شهر جورقان با آب و هوای معتدل و اراضی حاصلخیز و نزدیکی به همدان می‌تواند بستری مناسب برای خرید نهال گردو و پرورش آن در جهت بهره‌وری و سودزایی باشد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی جورقان

شهر جورقان شهری با ۹۶۲۱ نفر جمعیت از جمله شهرهای نزدیک به همدان و در فاصله ۵ کیلومتری آن است. این شهر با قرارگیری در ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا، شهری باستانی، قدمتدار با اقلیم آب و هوایی سرد و خشک است. این خطه دارای کمینه دمایی منفی ۱۴ درجه و بیشینه دمایی ۳۹ درجه بوده و با میانگین بارندگی ۲۵۶ میلیمتر در سال منطقه‌ای معتدل، با آب و هوای کوهستانی است. اگرچه از دیرباز این شهر قدمتدار دارای بارندگی‌های بالا و اراضی پر آب و حاصلخیزی بوده اما طی چند دهه گذشته بیشتر این اراضی تغییر کاربری داده و مبدل به زمین‌های کوره‌های آجرپزی شده بوده‌اند.
اما کماکان کشاورزی و باغداری از جمله ارکان و حوزه‌هایی است که باید ادامه‌دار بوده تا نیازهای غذایی منطقه و همچنین اشتغال برطرف شود. به همین منظور در اراضی کشاورزی و باغی شهر جورقان با استفاده از سه قنات پرآب و بارندگی‌های معمول میوه‌هایی مانند گردو، سیب، زردآلو، شلیل، هلو و محصولات زراعتی برداشت می‌شود.

بیشتر بخوانید:خرید نهال گردو در همدان

تاریخچه باغات گردو در جورقان

با توجه به اینکه اکثر شهرهای استان همدان دارای باغات گردو هستند برای بهره‌مندی از تجربه‌های واقعی و اطلاعات دقیق از رقم‌های سازگار و بومی با شرایط شهر جورقان، می‌توان باغات موجود در پیرامون آن را مورد بررسی قرار داده و از بیماری‌های و قارچ‌های رایج درختان این منطقه، روش‌های رسیدگی کم هزینه و موفق و همچنین نهال‌های پربار و سازگار اطلاعات دقیق کسب کرد. همانطور که از ظواهر امر پیداست عمدتاً نهال‌های تویسرکان، چندلر، روند، پدرو و فرانکت و فرنور در این باغات مورد کشت قرار می‌گیرند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در جورقان

از جمله پارامترهایی که در رابطه با احداث باغ گردو بسیار موثر است کاشت نهال‌های گردو در شیب جنوبی است که امکان سیرابی بهتر نهال را با استفاده از روان آب‌ها و در آبیاری‌ها میسر می‌سازد. همچنین زهکشی مناسب خاک، استفاده از مالچ پاشی باعث سیرابی بهتر نهال، کاهش رشد علف‌های هرز و هزینه‌های تامین آب می‌شود. هنگام احداث باغ باید مختصات کاشت و نقاط کاشت رعایت شود و نسبت به کیفیت و قدرت خاک کنترل‌های لازم انجام شده و کمبود و بیشبودهای آهکی، اسیدیته، شوری و تغذیه‌ای آن برطرف شود.

 

آیا کاشت نهال گردو در جورقان حالت اقتصادی دارد؟

اگر به فکر برداشت بالاترین سود از نهال‌های گردوی کاشته شده در شهر باستانی جورقان هستید می‌توان با رعایت ضوابط زیر این سود را کسب نمود.
 منطقه رشد نهال باید از جهت خاک غنی با اسیدیته ۶ الی ۷ مهیا بوده، زهکشی مناسب با بافت لومی و شنی داشته باشد تا نهال بالاترین ریشه زایی را تجربه کند.
 نهال از ارقام تجاری و سازگار از مراکز معتبر همراه با ضمانت سلامت و کیفیت خریداری شده و از ارقام مقاوم به سرما، خشکی و دیرگل باشد.
 زود بازده بودن و پایه کوتاه بودن نهال می‌تواند تاثیر شگفت‌انگیزی در میزان راندمان تولید و سود نهایی داشته باشد.
 آبیاری مناسب هنگام بلوغ میوه برای افزایش سایز و مغز، برداشت میوه در زمان مناسب
 استفاده از نهال‌های مقاوم و روش‌های نوین باغداری باعث کاهش هزینه‌های مراقبتی و در نتیجه سود بیشتر خواهد شد.

 

خرید نهال گردو در جورقان

گفتیم که سلامت نهال‌های خریداری شده و کیفیت باردهی آنها تا چه حد می‌تواند هم در ریشه زایی و شاخه زایی آن موثر باشد و هم می‌تواند باعث کاهش زحمات باغداری و هزینه‌های مراقبتی شود پس می‌توانید برای موفق بودن خرید نهال گردو در جورقان این پروسه را با کمک تیم مهندسی متبحر، مجرب و معتبر برتر نهال انجام دهید. قیمت‌های این نهال‌ها با توجه به کیفیت و سلامت بالای آنها به جهت خرید مستقیم از خود نهالستان بسیار متعادل خواهد بود.

فروش نهال گردو در جورقان

مراکزی که وظیفه فروش نهال گردو در جورقان را بر عهده دارند موظف به رعایت اصول پرورشی و علمی در فرایند تولید نهال‌های گردو هستند. مراکز بی‌هویت و بدون مجوز به دلیل عدم برخورداری از نظارت‌های سازمانی و ارگانی روش‌های غیر علمی و اصولی غیر اصولی را برای تولید به کار می‌برند که در نهایت میزان مرغوبیت، کیفیت و سلامت نهال‌ها بسیار پایین می‌آید. لذا توصیه می‌شود برای دریافت نهال‌های پربار و سالم، بدون آفات حتماً به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه شود.

نهال گردو مناسب جورقان

برای هر اقلیمی انتخاب رقم مناسب از نظر کاهش تنش‌های تهاجمی و همچنین تضعیف عملکرد نهال بسیار حائز اهمیت است. نهال‌هایی مانند چندلر، تویسرکان، کانادایی، ژنوتیپ پالیز از جمله رقم‌هایی هستند که به عنوان نهال گردو مناسب جورقان می‌توانند با آبیاری اصولی و به موقع و رسیدگی‌های باغبانی نهال‌های پربار و سودآوری باشند.

انواع نهال گردو در جورقان

برای آشنایی با انواع نهال گردو در جورقان و شروع گردوکاری می‌توانید با خرید ارقام زیر و رسیدگی بهینه بالاترین باردهی و بازدهی را شاهد باشید.
 نهال گردوی تویسرکان: رقم پر بازده و بومی استان همدان و شهر تویسرکان، قابل کاشت در مناطق معتدل با ارتفاعات صفر تا ۲۸۰۰ متری، عملکرد باردهی ۷ تن در هکتار، زودگل، شروع باردهی از سال دوم، مقاوم به گرما و خشکی
 نهال گردوی کانادایی: رقمی کاغذی و دیرگل مناسب در مناطق سردسیری و معتدله با ارتفاعات ۰ تا ۲۵۰۰ متری، باردهی و عملکرد فوق العاده ۸ تن در هکتار، مقاوم به سرما و یخبندان
 نهال گردوی چندلر: مقاومت حداکثری در برابر دمای ۴۰ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه، دیرگل تناژ محصول آوری ۶ تن در هکتار، مناسب برای ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری
 نهال گردوی فرنور: رقمی سردسیری توانمند در برابر یخبندان و سرمای زیر ۳۰ درجه، قابل کاشت در ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، راندمان تولید بالا، زود بازده و پربار با تناژ ۷ تن در هکتار

قیمت نهال گردو در جورقان

با توجه به متنوع بودن تابع‌های تاثیرگذار در قیمت نهال گردو در جورقان از سن، نوع رقم گرفته تا نوع گلدهی، میزان باردهی، نام تولید کننده و هزینه‌های تولیدی قبل از خرید می‌توانید این استعلام را از لینک معتبر زیر داشته باشید.

بهترین نهال گردو

مسلماً با توجه به شرایط جوی موجود در این خطه بهترین نهال گردو در جورقان رقم‌های معتدله دیرگل هستند که در برابر سرمازدگی‌ها و یخبندان مقاومت نسبی خوبی داشته باشند. نهالی که بهترین میوه‌ها را با کمترین خسارت و آفات تولید کند می‌تواند با رضایت باغدار روبرو بوده و بهترین نهال باشد.

نهالستان گردو در جورقان

برای ارتباط با بزرگترین، مجهزترین و معتبرترین نهالستان گردو در جورقان می‌توانید از طریق پل‌های ارتباطی به صورت اینترنتی با برتر نهال در تعامل باشید و از پشتیبانی ۲۴ ساعته، آموزه‌های باغبانی رایگان و تخصصی، نهال‌های پربار، زودبازده، عاری از آفات، مرغوب، با کیفیت و شناسنامه‌دار و تضمین شده این مجموعه برای خرید بهره‌مند شوید.
با مراجعه به صفحه خرید نهال میوه جورقان می‌توانید با رقم‌های قابل کاشت و پربار در این منطقه آشنا شوید.

کلام آخر

نهال گردو اگرچه برای کشت و پرورش حساسیت‌های چشمگیری دارد اما در میان سایر ارقام میوه سودآوری و بازار فروش بسیار بالاتری دارد. لذا می‌توان در شهر باستانی جورقان با تخصص و تجربه مرامز متخصص از منابع و پتانسیل‌های موجود در جهت اشتغال زایی و درآمدزایی و سوددهی کلان بیشترین استفاده را داشت. برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب جورقان و خرید نهال در جورقان اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال