خرید نهال گردو در درگهان✔️ قیمت انواع نهال گردو درگهان

بسیاری از افراد برای داشتن یک سرمایه‌گذاری کم ریسک و با سودآوری بالا احداث باغ گردو را جزو اولویت‌های بیزینسی خود قرار می‌دهند. اگر به خرید نهال گردو در درگهان و شروع باغداری در این زمینه علاقه دارید می‌توانید تا انتهای مطلب با ما باشید تا بهترین نهال گردو برای کاشت را بشناسید.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی درگهان

در بررسی شرایط اقلیمی درگهان می‌توان به ارتفاع ۲۵ متری آن از سطح آب‌های آزاد، میانگین بارشی ۱۸۰ میلی‌متر در سال و فاصله ۲۰ کیلومتری آن با جزیره آن قشم اشاره کرد. تحت تاثیر قرارگیری در استان جنوبی هرمزگان و دوری از ارتفاعات، نزدیکی به خط استوا از گرمای بالای برخوردار بوده به طوری که حداکثر مطلق دمایی آن گرمای ۴۵ درجه است و این شهر با حداقل دمایی ۱۱ درجه شهری با آب و هوای نیمه بیابانی و گرم و خشک است.
با وجود گرمای بالا و کمبود بارندگی‌ها این شهر در زمینه باغداری و کشاورزی نیز وضعیت پایدار و مثبتی دارد و توانسته در کنار محصولات گلخانه‌ای اعم از سبزیجات، سیفی سبزیجات و محصولات جالیزی در تولیدات باغی مانند گردو، بادام، انار، انگور، انبه، انجیر و مرکبات نیز دارای محصولات متعدد و بازار پسندی باشد. افرادی که تمایل به کاشت نهال گردو در این بخش دارند باید بدانند که نهال‌های گردوی گرمسیری و مقاوم به خشکی را باید برای کاشت انتخاب کنند.
احداث باغ گردو در این شهر بازرگانی می‌تواند به دلیل نزدیکی به جزیره قشم و توریستی بودن منطقه هم بازار فروش پرتقاضایی داشته و هم از مسیرهای دریایی امکان فروش آن در بازارهای صادراتی نیز با سوددهی و ارزآوری بالا همراه باشد.

بیشتر بخوانید:خرید نهال گردو در بندرعباس

تاریخچه باغات گردو در درگهان

مسلماً اگر به دنبال رصد باغات گردو در درگهان باشید با معدود باغات موفقی روبرو خواهد شد که می‌توانید نهال‌های کاشته شده در این باغات را بهتر شناخته تا بدانید با کاشت چه نژاد مقاومی می‌توانید در کنار باغداری کم هزینه و کم چالش بهترین نهال‌های بارده را داشته باشید. همچنین در این بررسی‌ها می‌توانید از تجربه‌های موفق به دست آمده باغبانان قدیمی در راستای افزایش اطلاعات خود در زمینه آفات رایج منطقه و راه‌های دفع آن، روش‌های هرس، آبیاری و کوددهی نیز استفاده کنید. طبق آخرین اطلاعات به دست آمده بیشتر نهال‌های کاشته شده در باغات گردوی این بخش رقم‌های گرمسیری مانند پکان آمریکایی و لارا هستند که امروزه استفاده از نهال‌های اصلاح نژاد شده مانند ژنوتیپ پالیز نیز به چشم می‌خورد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در درگهان

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای دخیل در رابطه با احداث باغ گردو در درگهان اطلاع از پوشش گیاهی منطقه، نوسانات دمایی، شیب زمین، بافت و قدرت خاک، وضعیت بارندگی و منابع آبی، ارتفاع از سطح دریا است که هر باغداری با اطلاع از چنین مواردی می‌تواند بهترین و مناسب‌ترین نهال گردو را برای کاشت انتخاب کند. در فرایند احداث باغ گردو عملیاتی مانند خرید زمین، طرح نقشه باغ، طرح‌های عملیاتی آماده سازی بستر کاشت، تعبیه خرید و خرید سیستم‌های آبی، مکان یابی، مختصات کاشت، حفر چاله مناسب و فاصله گذاری از مهم‌ترین مراحل احداث باغ هستند.

 

آیا کاشت نهال گردو در درگهان حالت اقتصادی دارد؟

شاید در نگاه اول کاشت نهال گردو در درگهان به دلیل شرایط اکوسیستمی و زیست محیطی آن معقولانه به نظر نیاید اما این امر با وجود رقم گردوی پکان آمریکایی شدنی است . می‌توان در چنین اقلیم گرمسیری نیز در زمینه باغداری از آن برای درآمدزایی بالا استفاده کرد. البته با توجه به زمان بر بودن اوج باردهی نهال‌های گردو می‌توان از رقم‌های گرمسیری هلو و شلیل که دارای عمر باردهی کم هستند برای درآمدزایی جانبی بین نهال استفاده کرد.
البته برای برداشت بیشترین سود، پایین آوردن هزینه‌های رسیدگی ،نیازمند مدیریت باغدار است. در این مسیر بهره‌مندی از روش‌های آبی نوین و مقاوم سازی نهال از نظر تغذیه‌ای می‌تواند درصد سرمازدگی، آفت زدگی آن را کم کرده در نتیجه محصولاتی با کیفیت و پرفروش حاصل شود.

 

خرید نهال گردو در درگهان

مسلماً هدف باغداران در اختیار داشتن نهال‌های پر بازده، مقاوم، مرغوب و با کیفیت است که در مواجهه با عوامل نامساعد محیطی کمترین چالش و تنش را داشته باشد به همین منظور باید خرید نهال گردو در درگهان با شناخت دقیق از نهال استاندارد، سالم انجام شود. قطعاً چنین نژادهایی در نهالستان‌های تخصصی و مورد تایید جهاد کشاورزی موجود خواهد بود.
شما با خرید نهال گردو از نهالستان بزرگ و تخصصی برتر نهال به صورت اینترنتی قدم اول را مطمئن و اصولی برداشته و نهال‌های اصیل دارای شناسنامه، ضمانت و گواهی عاری از آفات دریافت خواهید کرد.

فروش نهال گردو در درگهان

با توجه به پرسود بودن پرورش نهال گردو افراد زیادی با تولید و فروش نهال گردو در درگهان از این طریق کسب درآمد می‌کنند. این افراد تنها واسطه بوده و با خرید نهال‌ها از مراکز تولیدی و نهالستان‌ها آنها را به صورت سیار بدون هیچگونه تعهد و ضمانتی عرضه می‌کنند. پس معقولانه‌ترین روش خرید انتخاب نهالستان‌های تخصصی و مرکزی و تعامل مستقیم با مرجع تولیدی و فروشنده و دریافت نهال‌ها با اعتبارنامه‌های رسمی و کتبی و قیمت متعادل است.

نهال گردو مناسب درگهان

با تفاسیر ذکر شده از اکوسیستم و شرایط اقلیمی این بخش جای بحث نیست که تنها نهال گردو مناسب درگهان رقم‌های گرمسیری مانند پکان آمریکایی و لارا هستند. با توجه به مقاومت نژاد لارا تا ۴۰ درجه گرما باید آن را در مناطق معتدل‌تر کاشت لذا می‌توان از نهال گردوی ژنوتیپ پالیز نیز استفاده کرد.

انواع نهال گردو در درگهان

انواع نهال گردو در درگهان حول محور رقم‌های گرمسیری است که در بخش زیر به دو نمونه آن اشاره می‌کنیم.
• نهال گردوی پکان آمریکایی: نهالی قدرتمند اقتصادی و مقاوم به گرمای ۵۰ درجه است که زودگل بوده و از ارقام پیوندی، کم ارتفاع است و می‌تواند تا ۶ تن باردهی را از سال پنجم کاشت داشته باشد. این رقم از ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری قابلیت کاشت دارد.
• گردوی لارا: رقم گرمسیری و وارداتی است که تا چهار تن محصول دهی در هکتار داشته و تا ارتفاعات ۱۲۰۰ متری قابلیت کاشت دارد و با مقاومت بالا به گرمای ۴۰ درجه، خشکی و آفات می‌تواند مورد کشت قرار بگیرد.
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: از پرفروش‌ترین و سودآورترین نهال‌های اصلاحی ایرانی است که دیرگل بوده اما در برابر گرمای ۴۵ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه مقاوم است و می‌تواند برای تمامی اقلیم‌ها کاشت شده و تا ۱۰ تن باردهی داشته باشد.

قیمت نهال گردو در درگهان

جهت اطلاع از قیمت نهال گردو در درگهان از ارقام پکان آمریکایی، لارا ژنوتیپ پالیز آگاه شوید می‌توانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

بهترین نهال گردو

بهترین نهال گردو در درگهان نهالی مقاوم به گرما و خشکی تا ۵۰ درجه است که کم آبخواه بوده و مرغوب‌ترین گردوهای پرچرب و پرمغز را در تناژ بالا تولید کند.

نهالستان گردو در درگهان

مسلماً با کمک رقم‌های گردوی گرمسیری و تعامل با نهالستان‌های مرکزی و برخورداری از مشاوره‌های تخصصی تیم مهندسی آن می‌تواند شما را در داشتن نهالستان گردو در درگهان با تراز تجاری بالا بسیار کمک کند. برای خرید نهال گردو و دریافت پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش می‌توانید با نهالستان مرکزی برتر نهال در ارتباط باشید.

کلام آخر

بر اساس تجربیات به دست آمده از کاشت رقم‌های گرمسیری مانند پکان آمریکایی می‌توان به جرات گفت که احداث باغ گردو در شهر درگهان گرمسیری می‌تواند با نهال‌های مقاوم و مرغوب و تجربه و دانایی بالا به سودآوری ختم شود.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب درگهان و خرید نهال در درگهان اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال