خرید نهال گردو در دهبارز✔️ قیمت انواع نهال گردو دهبارز

گردو از جمله میوه‌های است که به عنوان محصولات بومی فلات ایران شناخته می‌شود که بعداً از این فلات در نقاط مختلف جهان نیز گسترانیده شده است این درخت عملکرد فوق العاده‌ای در کنار عمر اقتصادی بالا داشته دارد و در صورت مهیا بودن شرایط رشد بهینه می‌تواند با محصول دهی بسیار بالا سود ارزنده و چشمگیری را عاید باغدار کند.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی دهبارز

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام احداث باغ گردو در نظر داشته باشید شرایط اقلیمی دهبارز است این شرایط نشانگر این است که این بخش در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح آب‌های آزاد در جنوب کشور قرار گرفته و به دلیل اقلیم گرم و خشک، رطوبت نسبی آن پایین‌تر و در نتیجه شرایط برای کشاورزی و باغداری با میانگین بارشی ۲۰۰ میلی‌متر در سال، پوشش گیاهی و منابع آب زیرزمینی بسیار مطلوب است.
این شهر مرکز شهرستان رودان در ۱۹۴ کیلومتری شمال شرقی بندرعباس واقع شده و دارای دشت‌های حاصلخیز و رودخانه پرآبی به نام رودان است که از کوه‌های بادفشان نشئت می‌گیرد و باعث شده با خاک حاصل خیز منطقه، کمک شایانی به کاشت رقم‌های گرمسیری، مرکبات، خرما و انواع میوه‌ گرمسیری شود. اما یکی از عجیب‌ترین ارقام میوه‌ای که با کمک نهال‌های گرمسیری و مقاوم به خشکی شاهد کاشت آن در این اقلیم هستیم نهال گردو است. میزان سودی که از میوه این نهال عاید باغدار می‌شود قابل مقایسه با هیچ محصول زراعی کشاورزی و باغی نیست.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بندرعباس

تاریخچه باغات گردو در دهبارز

اگر جزو سرمایه‌گذارانی هستید که به دنبال منبع درآمدی مطمئن، سودآور و زود بازده، قصد کاشت نهال گردو را دارید می‌توانید در وهله اول تاریخچه باغات گردو در دهبارز را مورد بررسی قرار دهید تا بدانید در چه شرایطی و با چه نوع نژادهایی می‌توان این نهال را مورد کشت قرار دهید. پر واضح است که هزینه آزمون و خطاهای پرورش ارقامی بذری بالاست. اما خرید نهال گردو از ارقام پیوندی گرمسیری مقاوم به آفات می‌تواند شما را در داشتن باغی با ثبات باردهی، مقاومت فوق العاده در برابر بیماری‌ها، گرما، خشکی و کم آبی یاری کند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در دهبارز

مسلماً برای کشاورزان قدیمی احداث باغ گردو در خرید نهال، حفر چاله و کاشت و آبیاری و کوددهی نهال خلاصه می‌شود. اما مسئله کاشت نهال و داشتن باغاتی مدرن و مکانیزه در مناطقی همچون دهبارز که از گرما و شرجی هوا برخوردار بوده و بارندگی‌های آن بسیار محدود است شناخت شرایط اقلیمی، نوسانات دمایی، کیفیت خاک، وضعیت بارش‌ها و منابع آبی، شدت وزش باد، تابش خورشید و اطلاع از شیوه‌های کاشت، آفات رایج منطقه را می‌طلبد.
مهیاسازی بستر کاشت باید به گونه‌ای باشد که عمق چاله حفر شده باید سه برابر عرض ریشه‌ها بوده تا ریشه دوانی نهال با مشکل مواجه نشود. برای جلوگیری از رقابت اسمزی بین ریشه و خاک و جلوگیری از خشکی و هدر رفت آب آن باید قبل از کاشت ، ریشه‌ها با قرارگیری در آب به حد کافی آبگیری کنند.

 

آیا کاشت نهال گردو در دهبارز حالت اقتصادی دارد؟

از بهترین مواردی که می‌تواند کاشت نهال گردو در دهبارز را در کنار انتخاب و پرورش نهال‌های گرمسیری پایه کوتاه و زود بازده با سودآوری بالا همراه سازد استفاده از کودهای دامی و شیمیایی برای نهال است. کودهای نیتروژن، فسفر و پتاسیم هر کدام با افزایش فتوسنتز گیاه، مقاومت آن در برابر آفات و عوامل نامساعد محیطی، تحریک ریشه زایی و رشد می‌تواند باعث گلدهی هرچه بهتر و افزایش کیفیت و کمیت تولید و محصول آوری نهال گردو شوند. استفاده از مالچ پاشی در فاصله مناسب از تنه درخت می‌تواند از افزایش تبخیر سطحی و از دست رفتن رطوبت نیز جلوگیری کرده، لذا در این اقلیم گرمسیری از خشکی و نابودی نهال پیشگیری می‌کند و محصولات درجه یک، مرغوب و بدون آفات را برداشت کرد.

 

خرید نهال گردو در دهبارز

اگر خواستار خرید نهال گردو در دهبارز از مراکز معتبر و با کمک افراد متخصص و کارشناسان زبده هستید می‌توانید این خرید را با مشاوره‌های رایگان مهندسین برتر نهال با انتخاب و گزینش رقم‌های گرمسیری درجه یک و قوی انجام داده و بهترین ارقام گردوی مقاوم به خشکی را با ضمانت دو ساله، تاییدیه سلامت، قرنطینه استانی، گواهی عاری از آفات دریافت کنید. در این مرکز به دلیل خرید مستقیم از مرجع تولیدی قیمت تمام شده نژادهای مرغوب مانند پکان آمریکایی و ژنوتیپ برای باغداران جنوبی دهبارز می‌تواند با نرخی متعادل همراه باشد.

فروش نهال گردو در دهبارز

فاکتورهای اساسی در زمان فروش نهال گردو در دهبارز که باید از سمت فروشنده رعایت شود، رعایت قیمت مصوب نهال گردو و همچنین تایید مرغوبیت، اصالت و مقاومت نهال است. با چنین شاخصه‌هایی مشتریان و باغداران می‌توانند با آسودگی خاطر بیشتری ، مطمئنانه خرید خود را انجام دهند. پس در قبال سرمایه‌ای که برای خرید نهال گردو و تجهیز مساحت کلی باغات خود در نظر می‌گیرید حتماً سخت‌گیری انجام داده و آن را با کیفیت بالا دریافت کنید.

نهال گردو مناسب دهبارز

از جمله مشخصه‌هایی که نشان دهنده موفقیت در انتخاب نهال گردو مناسب دهبارز و کاشت آن در این اقلیم است عدم تنش‌های تهاجمی، خشکی و پژمردگی نهال و رشد مطلوب آن خواهد بود.

انواع نهال گردو در دهبارز

برای شروع گردوکاری در این منطقه، انواع نهال گردو در دهبارز ارقام خاص و مقاوم است که با کاشت آنها می‌توانید باغداری مطمئن‌تری را تجربه کنید.
• نهال گردوی پکان آمریکایی: یکی از بهترین و پرفروش‌ترین نهال‌های گرمسیری در مناطق جنوبی و شرقی گرم و خشک است که دلیل آن هزینه‌های رسیدگی و زحمات کمتر باغدار در قبال کاشت این نهال است. این رقم زودگل بوده و از سال چهارم به بعد باردهی ۶ تن در هکتار دارد. کاشت در اقلیم‌های گرمسیری و ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری، بیشترین مغز گردو، با میوه پوست کاغذی و فاقد هسته سخت میانی
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: از جمله نژادهای است که توسط متخصصان و در فرایند حذف ژنوم‌های منفی دارای بازدهی، باردهی و مقاومت فوق العاده به گرما، سرما و آفات تولید شده و در مواجهه با گرمای ۴۵ درجه تا ۱۲ تن می‌تواند محصول آوری داشته باشد این نهال دیرگل بوده و پایه کوتاه است.

قیمت نهال گردو در دهبارز

اطلاع از قیمت نهال گردو در دهبارز از جمله روش‌های هوشمندانه‌ای است که باغداران می‌توانند از طریق آن تصمیم خود را برای انتخاب نژاد مخصوص، تعداد و میزان خرید اتخاذ کنند. با کمک لینک زیر قبل از خرید از قیمت‌ها مطلع شوید.

بهترین نهال گردو

مانند تمام مناطق جنوبی دیگر بهترین نهال گردو در دهبارز رقم‌های گرمسیری، مقاوم به خشکی و کم آبخواه هستند که می‌توان به پکان آمریکایی و لارا اشاره کرد.

نهالستان گردو در دهبارز

مسلماً هدف هر باغدار از احداث نهالستان گردو در دهبارز داشتن نهال‌های تنومند در مواجهه با رطوبت، گرمای بالای هوا و در نتیجه محصولاتی بازارپسند، پرمغز و مرغوب صادراتی است. به همین منظور باید مهم‌ترین اقدام یعنی خرید نهال گردو را از نهالستان مرکزی مثل برتر نهال انجام دهید تا با آسودگی خاطر بتوانید با دریافت ضمانتنامه‌های معتبر کیفی و مرغوبیت و مقاومت کاشت آن را دنبال کنید.
با مطالعه صفحه خرید نهال میوه دهبارز می‌توانید با ارقام و نژادهای قابل کاشت آشنا شوید.

کلام آخر

امروزه تکنیک‌های باغبانی به روز شده و با کمک تجهیزات پیشرفته و سیستم‌های آبیاری نوین می‌توان در مناطق گرمسیری مانند دهبارز بهترین باغات گردو را احداث کرد. پس اگر علاقمند به این نهال سودآور و ثروت آفرین هستید باید اطلاعات خود را در کنار خرید نهال‌های گرمسیری به روز کنید.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب دهبارز و خرید نهال در دهبارز اینجا کلیک کنید

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال