خرید نهال گردو در سندرک✔️ قیمت انواع نهال گردو سندرک

به جرات می‌توان گفت که تنوع اقلیمی سندرک و وجود ارتفاعات در پیرامون بخش‌های شرقی این بخش امکان خرید نهال گردو و پرورش آن را برای علاقمندان و سرمایه‌گذاران هوشمند میسر کرده است. با ما همراه باشید تا بهترین نژاد گردو را برای سرمایه‌گذاری در این منطقه مورد بررسی قرار دهیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی سندرک

شرایط اقلیمی سندرک نشان دهنده این است که این شهر با رطوبت ۵۹ درصدی و با ارتفاع ۲۹۱ متری از سطح آب‌های آزاد در ۴۰ کیلومتری شهر میناب در استان جنوبی هرمزگان قرار گرفته است و با شهرهای جاسک، میناب، بشاگرد و رودان همسایگی دارد. یکی از ویژگی‌های متمایز شهر سندرک، وجود کوه‌های مهراب و هوراگ در ۲۰ و ۳۰ کیلومتری شرقی این شهر است که باعث تعدیل شدت گرما شده و با بهره‌مندی از جریانات خنکی و رطوبت زای این ارتفاعات از وضعیت آبی و خاکی بهتری برخوردار است.
آب و هوا در مناطق شرقی معتدل و کوهستانی و در مناطق غربی آن خشک و گرمسیری بوده و لذا این شهر از جمله شهرهای گردشگری و توریستی بخش میناب محسوب می‌شود و علت آن وجود آبشار کشهران، آبشار دهیچ، رودخانه‌های فصلی متعدد و کوهستان‌های سرسبز و چشم نواز است. این شهر در زمینه کشاورزی و باغداری به جز خرما، انبه، موز، سیفیجات، سبزیجات و محصولات جالیزی و زراعی، انواع مرکبات در تولید بادام، عناب، توت، زیتون، انگور و گردو نیز موفق است.
بله تعجب نکنید گردو. ارقام خاص نهال گردو نیز می‌تواند در این شهر ۱۹۰۰ نفری به دلیل کمینه دمایی صفر درجه و بیشینه دمایی ۴۵ درجه مورد کشت قرار بگیرد

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در بندرعباس

تاریخچه باغات گردو در سندرک

شاید در بررسی تاریخچه باغات گردو در سندرک مطالب زیادی دستگیر شما نشود و این به دلیل پیچیدگی‌های خاص پرورش نهال در این اقلیم گرمسیری است. البته قسمت‌های شرقی به دلیل وجود کوه‌های متعدد و آب و هوای معتدل کوهستانی بهترین مناطق برای کاشت نهال گردو هستند و می‌توان در این بخش باغات گردو را با کمک رقم‌های گرمسیری، پربار و مرغوب احداث کرد. اما بررسی شرایط اقلیمی منطقه کمک می‌کند از وضعیت جوی و اکوسیستمی آگاه بوده و با شناسایی آفات منطقه بهترین و مقاوم‌ترین رقم گردو را برای کاشت انتخاب کنید و راندمان تولید مد نظر خود را مشاهده کنید.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در سندرک

پارامترهای زیادی در احداث باغ گردو در سندرک دخیل هستند که باید هر کدام با تخصص و تجربه کافی پیگیری شود. از جمله این پارامترها اطلاع داشتن از شرایط اقلیمی، ارتفاع منطقه، وضعیت بارندگی، کیفیت خاک، نوسانات دمایی، خرید نهال، آماده سازی بستر کاشت نهال، رعایت اصول و زمان کاشت و مراقبت‌های پس از کاشت نهال است که هر کدام نیازمند منابع مالی در خور توجه و رسیدگی‌های تخصصی، نوین و به موقع است.

 

آیا کاشت نهال گردو در سندرک حالت اقتصادی دارد؟

از جمله مهم‌ترین پارامترهایی که می‌تواند کاشت نهال گردو در سندرک را با سودآوری بالا همراه سازد این است که؛
• نهال گردو از ارقام سازگار، با کیفیت، پربار و زود بازده انتخاب شود.
• مرجع تولیدی نهالستان مورد تایید جهاد کشاورزی بوده و نهال ضمانت‌نامه‌های سلامت و مرغوبیت را داشته باشد.
• از ارقام گرمسیری، پیوندی و پایه کوتاه باشد.
• نسبت به مراحل مراقبتی از جمله آبیاری، کوددهی، هرس و سمپاشی آن به موقع و به میزان نیاز نهال اقدام شود.
• با کاشت رقم‌های مناسب، پربار و رسیدگی‌های بهینه می‌توان نهالی تنومند و پربار را مشاهده کرد که بیشترین محصول‌دهی با کیفیت را با مقابله با آفات و گرمای بالا ارائه کند.

 

خرید نهال گردو در سندرک

اگر با وجود نهالستان‌های بومی و مراکز فروش متفرقه و سیار خواهان خرید نهال گردو در سندرک از منابع تخصصی، مطرح و مورد تایید جهاد کشاورزی هستید و به کیفیت و سلامت نهال‌های خود می‌اندیشید می‌توانید از طریق سایت اینترنتی برتر نهال از این نهالستان تولیدی قدمت دار و معتبر بهترین ارقام گردو را برای کاشت انتخاب و با شناسنامه اصالت، شاخص کنترل، فاکتور فروش معتبر و ضمانت دو ساله دریافت کنید. این نهالستان دارای مشاوره‌های آموزشی باغبانی نیز بوده و می‌توانید در طول فرایند باغداری از آن بهره‌مند شوید.

فروش نهال گردو در سندرک

در هنگام مراجعه به مراکز فروش نهال گردو در سندرک حتماً به استانداردهای نهال خوب توجه داشته باشید که تنه صاف و کشیده، بدون انشعاب، جای زخم و بیماری و شکستگی داشته باشد. ریشه‌های آن دارای گواهی عدم بیماری، کاملاً حالت رشد طبیعی، بدون پیچ خوردگی و سوختگی باشد و در ازای سلامت و کیفیت آن ضمانت‌نامه‌های سلامت و گواهی عدم بیماری اخذ کنید.

نهال گردو مناسب سندرک

یکی از مهمترین توصیه‌هایی که افراد متخصص، گیاه شناس و مهندسین کشاورزی به گردوکاران توصیه می‌کند این است که حتماً نهال گردو مناسب سندرک را تهیه کنند. مناسبت نهال با اکوسیستم و شرایط زیست محیطی منطقه کاشت می‌تواند از بسیاری از خسارت‌ها، هزینه‌های رسیدگی و معضلاتی همچون خشکی و نابودی نهال جلوگیری کند. این مناسبت به معنای مقاومت نهال در برابر گرمای بالا، کم آبی، خشکسالی و طولانی بودن دوره گرما و آفات است.

انواع نهال گردو در سندرک 

نهال گرمسیری گردو مانند پکان آمریکایی و ژنوتیپ پالیز در میان انواع نهال گردو در سندرک از اولویت و ارزش بالایی برای کشت برخوردار هستند که به معرفی آنها می‌پردازیم.
 پکان آمریکایی: نژادی پیوندی و وارداتی است که زودگل بوده و نیاز سرمایی ۴۰۰ ساعته داشته و با میوه بیضی شکل کشیده و مغز زرد طلایی رنگ از جمله رقم‌های است که میوه پوست کاغذی داشته و به دلیل نبود هسته سخت میانی ۹۰ درصد میوه آن را مغز تشکیل می‌دهد. تا گرمای ۵۰ درجه را می‌تواند تحمل کند و در اوج باردهی ۵ الی ۶ تن محصول آوری دارد.
 ژنوتیپ پالیز: از جمله رقم‌های اصلاح نژاد شده، زودبازده ایرانی است که از ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری قابلیت کاشت داشته علاوه بر محبوبیت در مناطق سردسیری به دلیل تحمل گرمای ۴۵ درجه در مناطق گرمسیری همچون سندرک نیز پرفروش است و می‌تواند تا ۱۰ تن باردهی در هکتار داشته باشد.

قیمت نهال گردو در سندرک 

نگاهی به لیست قیمت نهال گردو در سندرک بیانگر آن است که به دلیل محدود بودن رقم‌های قابل کاشت در این اقلیم اطلاع از قیمت‌ها چالش برانگیز نبوده، کما اینکه قیمت ارقام گرمسیری از ۱۱۰ الی ۲۲۰ هزار تومان با توجه به نوع رقم، نام تولید کننده و کیفیت نهال متفاوت است. می‌توانید دقیق‌ترین قیمت را در لینک زیر مطالعه کنید.

بهترین نهال گردو

شرایط آب و هوایی مناطق جنوبی کشور از جمله سندرک ایجاب می‌کند که با کنار گذاشتن رقم‌های سردسیری و معتدله گردو، تنها ارقام گرمسیری مقاوم به خشکی و کم آبی با استقامت بالا و باردهی بی‌نظیر بتوانند بهترین نهال گردو در سندرک باشند که از آن جمله پکان آمریکایی و ژنوتیپ پالیز منحصرترین ارقام هستند.

نهالستان گردو در سندرک

زمانی می‌توان به تراز تجاری، سودآور بودن و صرفه اقتصادی احداث نهالستان گردو در سندرک اذعان داشت که کلیه مراحل احداث باغ من جمله خرید نهال گردو از ارقام گرمسیری، مناسب، سازگار و با کیفیت انجام شده باشد. برای برداشتن مطمئن اولین قدم در پروسه احداث باغ گردو می‌توانید بهترین نهال‌های گردو را از ارقام گرمسیری با کیفیت، بدون بیماری و زود بازده را از نهالستان تخصصی برتر نهال به صورت اینترنتی با ضمانت‌نامه‌های اصالت، سلامت و گواهی عاری از آفات و قرنطینه استانی انتخاب و خریداری کنید.
مراجعه به صفحه خرید نهال میوه سندرک با رقم‌های منطبق و سودآور قابل کاشت آشنا شوید.

کلام آخر

علی رغم اینکه شهر سندرک در استان هرمزگان قرار گرفته است و اما به برکات وجود ارتفاعات و کوه‌های همجوار خود از آب و هوای معتدل‌تر و بارندگی‌های بهتری برخوردار است که این شرایط را برای پرورش نهال گردو میسر می‌کند.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب سندرک و خرید نهال در سندرک اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال