خرید نهال گردو در شیرین سو✔️ قیمت انواع نهال گردو شیرین سو

در زمینه تولیدات باغی کاشت نهال گردو علاوه بر ارزش تغذیه‌ای و قیمت بالا، بازار فروش ثابت و پرتقاضایی داشته و به عنوان یک منبع پایدار درآمد اولویت اکثر باغداران و کشاورزان برای درآمدزایی است. شناخت اقلیم شهر شیرین‌سو باعث خرید نهال گردو از ارقام مناسب و برداشت بالاترین سود خواهد شد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی شیرین سو

شهر شیرین سو در قسمت شمال استان همدان و حد فاصل ۸۰ کیلومتری آن در بخش کبودرآهنگ قرار گرفته است. این شهر با ارتفاع ۱۸۱۵ متری از سطح آب‌های آزاد جزو اقلیم‌های معتدل، نسبتا سرد و خشک است. شیرین‌سو به دلیل بارندگی‌های بالا از میانگین بارشی ۳۴۰ میلی‌متر در سال برخوردار بوده و به دلیل دشت‌ها و اراضی جلگه‌ای جزو مناطق پرتراکم با جمعیت ۲۴۶۰ نفر است.
از جمله مهم‌ترین باغات این بخش می‌توان به باغستان‌های گردو، تاکستان‌های انگور، بادامستان‌ها، باغات سیب، آلو، زردآلو و هلو اشاره کرد. اگرچه میزان تولید سیب در شهر شیرین سو به حدی است که این شهر به شهر شکوفه‌های سیب نیز معروفیت دارد.
عمده اراضی و جلگه‌های شیرین سو دارای خاکی با بافت و زهکشی مناسبی بوده و کمترین مقدار سنگلاخی را دارد و متقابلاً آبرفتی و غنی بوده و با کمک رودخانه شیرین سو و حسین آباد تاثیر فوق العاده‌ای در میزان تولیدات میوه‌های درختی، محصولات استراتژیکی و کشاورزی داشته است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در همدان

تاریخچه باغات گردو در شیرین سو

یکی از راهکارهایی که می‌تواند در پرورش نهال گردو بسیار تاثیرگذار باشد استفاده از تجربه‌های واقعی و شناخت شرایط فعلی است. شیرین سو نیز به تبعیت از آب و هوای معتدل و مساعد بودن شرایط دارای باغات گردوی متعدد و باروری است. برای باغبانان و باغداران تازه کار شناخت سابقه و پیشینه باغات گردو در این بخش از چند جهت حائز اهمیت است. این رصد می‌تواند باعث آگاهی از نهال‌های سازگار و پربار، روش‌های مدیریتی و مراقبتی کم هزینه، آفات و راه‌های دفع آن و نحوه پرورش نهال باشد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شیرین سو

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شیرین سو
احداث باغ گردو پارامتری تک مرحله‌ای نبوده و دارای زیر مجموعه‌های متعددی است از جمله این پارامترها ؛
 انتخاب زمینی مناسب با خاکی غنی، زهکشی و حاصل خیزی مساعد و نور کافی است.
 مرحله بعدی اطلاع از زمان کاشت است که بهترین موعد فصل پاییز و بهار بوده زیرا در این زمان رطوبت و دما در حد مطلوب بهبود یافته و به توسعه و رشد نهال کمک فزاینده‌ای می‌کند.
 آماده سازی خاک شامل هموارسازی ،مناسب سازی شیب، حذف علف‌های هرز، اصلاح ph خاک و خاکورزی و حفر چاله مناسب است.
 فاصله گذاری و مختصات و عمق کاشت باید مناسب بوده و حداقل ۷ الی ۸ متر فاصله بین نهال‌ها باشد. زیرا این نهال در سال‌های آتی تاج پوششی و شاخه زایی بالایی را تجربه می‌کند.
 هنگام احداث باغ مسیرهای آبیاری و سیستم‌های آبیاری از قبل تعبیه شده تا با کمترین هزینه و بهترین روش آبیاری درخت انجام شود.

 

آیا کاشت نهال گردو در شیرین سو حالت اقتصادی دارد؟

خرید نهال‌های ارزشمند و با کیفیت و مقاوم درصد ابتلا به تنش‌های محیطی و بیماری‌ها و هزینه‌های رسیدگی را کاهش می‌دهد. با رعایت چنین تدابیری مسلماً هزینه‌های باغداری پایین آمده و سود بیشتری می‌توان به دست آورد. لذا استفاده از نهال‌های سازگار با اقلیم شیرین سو از ارقام دیرگل باعث مطابقت بیشتر با بستر کاشت و در نتیجه ریشه زایی بهتر، فتوسنتز بالاتر، جوانه زنی و باردهی با کیفیت و بیشتر میوه خواهد شد. پس داشتن سودی بالا کاشت رقم‌های دیرگل، زود بازده پایه کوتاه و شیوه‌های مدیریتی مدرن بسیار موثر است.

 

خرید نهال گردو در شیرین سو

شناسایی و انتخاب نهالستان‌های معتمد و مجوزدار از جمله عواملی است که در کیفیت نهال‌های خریداری شده بسیار اهمیت دارد. لذا به همین منظور نهالستان برجسته، مطرح و قدمت دار برتر نهال می‌تواند فرایند خرید نهال گردو در شیرین‌سو را برای باغداران به دلیل ارائه خدمات زیر همراه با قیمتی مناسب بسیار موفقیت آمیز کند.
 ارائه نهال با لیبل استاندارد و شناسه معتبر الصاقی بر روی نهال
 ارائه گواهی قرنطینه استانی و عدم بیماری
 تحویل نهال با بسته‌بندی بهداشتی
 برخورداری نهال از ضمانت بازگشت در صورت عدم رضایت یا بروز مشکل
 ضمانت نهال به مدت ۲ سال از سوی نهالستان در رابطه با کیفیت، سلامت و باردهی

فروش نهال گردو در شیرین س

با توجه به سودآور بودن خرید و فروش نهال گردو در شیرین سو و عرضه آن توسط نهالستان‌های متعدد ارقام گردو با کمبود خاصی مواجه نیستند لذا تعدد این مراکز باعث متفاوت بودن قیمت‌ها و سردرگمی مشتریان هنگام خرید می‌شود. حتماً نهالستانی را برای خرید انتخاب کنید که قیمت‌های آن طبق نرخ مصوب رعایت شده و علی رغم قیمت متعادل دارای کیفیت و سلامت بالایی باشند.

نهال گردو مناسب شیرین سو

بر اساس مستندات موجود در باغات این بخش نهال‌هایی مانند فرنور، فرنت، چندلر، فرانکت نهال‌های محلی و مقاوم به سرما به عنوان نهال گردو مناسب شیرین سو دارای بازار فروش فوق العاده‌ای هستند.

انواع نهال گردو در شیرین سو

میزان شناخت باغدار از انواع نهال گردو در شیرین‌‌سو باعث می‌شود هنگام خرید، رقم سازگار با این منطقه را انتخاب کرد. در این زمینه نهال‌های زیر می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
• نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی دیرگل اصلاح نژاد یافته، پربار، مقاوم به سرمای بهاره و سرمای زیر ۳۰ درجه، سازگار در ارتفاع صفر تا ۳۰۰۰ متری، میوه‌دهی ۸ الی ۱۲ تن در هکتار، پایه کوتاه پوستی نسبتاً نازک
• نهال گردوی هارتلی: قابل کاشت در ارتفاعات ۱۲۰۰ تا ۲۰۰۰ متری، رقمی آمریکایی مقاوم به سرما، مناسب با مناطق نیمه سردسیری و معتدل با باردهی ۷ تن در هکتار، شروع باردهی از سال اول
• نهال گردوی فرنور: نهالی پایه کوتاه کاغذی، سردسیری، سازگار با ارتفاعات ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، باردهی ۷ الی ۸ تن در هکتار
• نهال گردوی کانادایی: نهالی پیوندی، شروع باردهی از سال دوم، سازگار در ارتفاعات ۰ تا ۲۵۰۰ متری، تناژ میوه دهی ۸ تن در هکتار، دیرگل مقاوم به سرما و یخبندان تا منفی ۳۰ درجه

قیمت نهال گردو در شیرین سو

برای استعلام قیمت نهال گردو در شیرین سو نیازی به مراجعات هزینه بر و وقت گیر نیست می‌توانید با اعتماد بر لینک زیر آگاهی خوبی قبل از خرید کسب کنید.

بهترین نهال گردو

هر رقم گردو با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه، عملکرد و بازخورد متفاوتی دارد و در صورت مهیا بودن شرایط می‌تواند نژاد برتر باشد. با این تفاسیر ‌بهترین نهال گردو در شیرین‌‌سو رقم‌های مقاوم به سرما و نوسانات دمایی بوده که دیرگل باشند و بتوان با رسیدگی‌های معمول بالاترین میوه را برداشت و سود خوبی کسب کرد.

نهالستان گردو در شیرین سو

دانستیم که معتبر بودن و فعالیت‌های اصولی و طبق مجوز نهالستان گردو در شیرین‌سو تا چه حد می‌تواند بر سلامت، مرغوبیت و کیفیت نهال تاثیرگذار باشد‌ اگر در زمینه خرید به دنبال چنین مرکز برجسته، مطرح و معتبری هستید می‌توانید با خیالی آسوده نهال‌های ضمانت‌دار، اصیل، سازگار و پربار را از برتر نهال با قیمت ایده‌آل دریافت نمایید.
صفحه خرید نهال میوه شیرین سو می‌تواند میزان آگاهی شما را از رقم‌های قابل کاشت در این خطه افزایش دهد.

کلام آخر

با توجه به اقلیم و منطقه مرتفع و کوهپایه‌ای شیرین‌سو نهال‌های گردوی مناسب معرفی شد و نسبت به خرید استاندارد و شناخت مراجع معتبر و مناسب راهکارهایی ارائه گردید. پس می‌توان با شناخت نهالستان‌های معتبر و تخصصی و همچنین مدیریت سرمایه و خرید نهال‌های گردوی مناسب، باغات سالم سودده و تجاری را برای سالیان متوالی داشت.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب شیرین سو و خرید نهال در شیرین سو اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال