خرید نهال گردو در شاهین شهر✔️ قیمت انواع نهال گردو شاهین شهر

از جمله شغل‌های کم خطر و پرسودی که امروزه بسیار رواج پیدا کرده و می‌تواند با سرمایه‌گذاری معقولی درآمدزایی چند ساله را به دنبال داشته باشد باغداری گردو است. از جمله اقلیم‌ها و مناطقی است که به دلیل موقعیت استراتژیکی و قرارگیری در مرکز کشور و آب و هوای معتدل از شرایط خوبی برای کاشت و پرورش نهال گردو برخوردار است شاهین شهر است که در این مقاله با شناخت آب و هوای آن ارقام نهال گردوی سازگار در آن را بررسی می‌کنیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی شاهین شهر

آب و هوای شاهین شهر به جهت قرارگیری این شهر در ارتفاع ۱۵۹۵ متری جز حوزه‌های نیمه معتدل و نسبتا خشک است. این شهر در فاصله ۳۵ کیلومتری از اصفهان واقع شده و جز شهرهای مدرن و نوساز است که در گذشته محل استقرار مهاجران و مستشاران خارجی بوده است.  این شهر ۱۹۶۶۰ هکتار اراضی کشاورزی دارد که محصولات باغی آن  اکثراً به صورت آبی کشت می‌‌شوند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در اصفهان

تاریخچه باغات گردو در شاهین شهر

شاهین شهر با داشتن محصولات باغی نظیر گردو، پسته، انار، سیب، به، گل محمدی و انگور و زعفران دارای تولیدات باغی پررونقی است، کما اینکه محصولات باغات گردوی آن نیز در تولید مغز گردوی با کیفیت و صادراتی قابل توجه است. با توجه به اینکه میانگین بارشی سالیانه آن ۲۱۰ میلی‌متر در سال است با استفاده از چاه‌ها، قنات‌ها و چشمه  باغات گردو تامین آبی می‌شوند. برای شروع باغداری باید نهال‌های گردوی سازگار شناسایی شده و از اقلیم شاهین شهر و آفات منطقه نیز شناخت درستی حاصل شود.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شاهین شهر

برای احداث باغ گردو باید زیرساخت‌ها و زمینه‌های پرورش نهال به خوبی مهیا شود تا نهال گردو بتواند در بستری حاصل خیز و به خوبی تامین خاکی و آبی شود و عملکرد خود را بروز دهد. البته باید شناخت دقیقی از موارد زیر نیز حاصل گردد.

  • نوع آب و هوایی شاهین شهر
  • بافت خاک
  • نوسانات دمایی
  • میزان بارندگی‌ها
  • ارتفاع از سطح دریا
  • وجود سرمای دیررس بهاره
  • اطلاعات دقیق از خصوصیات نهال گردوی سازگار
  • مراحل کاشت و شیوه کاشت نهال

آیا کاشت نهال گردو در شاهین شهر  حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به اینکه شاهین شهر  در موقعیت استراتژیکی و صنعتی واقع شده و وجود کارگاه‌ها و کارخانجات بر آلودگی آن می‌افزاید و میزان بارندگی‌ها در آن کم است تحت تاثیر بادهای شمال به جنوب دارای آب و هوای نسبتاً خشکی است و برای سودآور بودن پرورش نهال گردو باید ارقام مقاوم به گرما و معتدل و نیمه گرمسیری در آن کشت شود در این صورت می‌توان پرورش آن را موفقیت آمیز و اقتصادی شمرد.

خرید نهال گردو در شاهین شهر

امروزه افراد برای سرمایه‌گذاری تحقیقات میدانی و کلی انجام می‌دهند تا بتوانند با شناخت درست تری سرمایه خود را در کاری متمرکز کنند، از جمله مهم‌ترین اقدامات در احداث باغ، خرید نهال گردو در شاهین شهر است که می‌تواند باردهی باغ را تحت تاثیر قرار دهد. پس سعی کنید برای خرید به نهالستان‌های شناخته شده، با اعتبار و مجوزدار مراجعه کنید تا بتوانید نهال‌های با کیفیت، تضمین شده را خریداری کنید.

در این رابطه پیشنهاد می‌شود با مراجعه اینترنتی از بزرگترین نهالستان خاورمیانه و کشور یعنی برتر نهال دیدن فرمایید و پس از مشاهده اعتبارنامه‌ها و مجوزها، خدمات ویژه و پشتیبانی ۲۴ ساعته آن تصمیم خود را برای خرید نهال گردو در شاهین شهر عملی سازید.

فروش نهال گردو در شاهین شهر

فروش نهال گردو در شاهین شهر معطوف به زمان خاصی نیست و نهالستان‌ها با ارائه نهال‌های گردو در ارقام متنوع در هر زمان آماده خدمت به سرمایه‌گذاران و کشاورزان جهت فروش نهال گردو هستند. این باغدار است که می‌تواند زمان کاشت را تعیین  کرده و سپس با خرید نهال گردو در شاهین شهر با کاشت به موقع مانع از خشکی آن شود. البته خریداران عزیز می‌توانند نهال‌های مورد نظر خود را پیش خرید کرده و به صورت امانی در نهالستان نگهداری کنند تا موعد کاشت تحویل بگیرند.

نهال گردو مناسب شاهین شهر

  • نهال گردوی کانادایی: نهال مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری، باردهی ۷ الی ۸ تن در هکتار، مغز میوه ۹۰ درصد نهالی دیرگل و پربار
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: نهالی پیوندی است که در تیپ‌های ۷ ۸ ۹ با باردهی ۱۰ تن در هکتار جز ارقام دیرگل و پربازده است. توان بالایی در تحمل گرمای ۴۵ درجه و سرمای ۳۰ درجه دارد و برای ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری مناسب است.
  • نهال گردوی فرنور: از ارتفاع ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ متری، تحمل سرما زیر ۳۰ درجه و گرما چهل درجه، دیرگل، پایه کوتاه، مقاوم به کرم سیب و بلایت
  • نهال گردوی خوشه‌ای: نهالی مناسب برای ارتفاعات بالای ۱۵۰۰ متری، با تناژ محصول‌دهی ۵ تن در هکتار دیرگل, مقاوم به گرما

انواع نهال گردو در شاهین شهر

  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی فرنور
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی پدرو
  • نهال گردوی کانادایی
  • نهال گردوی سانلند

قیمت نهال گردو در شاهین شهر

عزیزان و کشاورزان شاهین شهری می‌توانند برای استعلام قیمت نهال گردو ذر شاهین شهر با کمک لینک زیر اطلاعات مفیدی از سایت برتر نهال به دست آورند. ناگفته نماند تفاوت قیمت‌ها ناشی از خصوصیات باردهی، نهال سن و رقم آن و همچنین ضمانت‌دار بودن آن است.

بهترین نهال گردو

برای اقلیم نیمه معتدل و نسبتاً خشک شاهین شهر که در مواجهه با بادهای مختلف دچار خشکی است می‌توان از ارقام مقاوم به گرما و خشکی استفاده کرد. این نهال‌ها می‌توانند بهترین نهال برای شاهین شهر باشند البته نهالی بهترین خواهد بود که کمتر دچار تنش‌های محیطی، دمایی، آبی و خاکی شود و بیشترین سودآوری را به دنبال داشته باشد.

نهالستان گردو در شاهین شهر

شناخت معتبرترین نهالستان گردو در شاهین شهر و خرید از آن می‌تواند شما را در داشتن باغات تجاری و پرثمر بسیار کمک کند. در این رابطه می‌توانید با کمک متخصصین و کارشناسان برتر نهال خریدی با کیفیت و دقیق و مناسب را با قیمت ایده آل تجربه کنید و به همراه گارانتی تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید جهت آشنایی با ارقام نهال میوه به صفحه خرید نهال در شاهین شهر در سایت برتر نهال مراجعه کنید.

کلام آخر

اگرچه شاهین شهر از آب و هوای نسبتاً خشکی برخوردار است، اما امروزه می‌توان با خرید ارقام سازگار با این نوع اقلیم و کمک جدیدترین متدهای باغداری و تجهیزات کشاورزی مکانیزه با رسیدگی‌های اصولی بیشترین محصول دهی و سودآوری را از باغات گردوی آن داشت.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال