خرید نهال گردو در شاهدشهر✔️ قیمت انواع نهال گردو شاهدشهر

شاهدشهر به لحاظ موقعیت مکانی و کشوری در استان تهران و پایتخت واقع شده اما جز توابع و شهرستان‌های آن است که به لحاظ قرارگیری در دامنه‌های رشته کوه‌های البرز و تحت تاثیر این رشته کوه‌ها از آب و هوای مطلوبی برخوردار بوده و باغات گردوی آن بسیار پرثمر است. در این نوشتار به معرفی شرایط اقلیمی آن می‌پردازیم.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی شاهدشهر

شاهد شهر از توابع شهریار و از شهرستان‌های پایتخت است که در ارتفاع ۱۰۷۸ متری از سطح دریا قرار گرفته و از جاده تهران ساوه فاصله ۳۵ کیلومتری با پایتخت دارد. این شهر از شمال به فردوس و شهریار، از شرق به صباشهر و از جنوب شرقی و جنوب با نسیم شهر و رباط کریم همسایگی دارد.

مناطقی مانند شاهدشهر در دشت شهریار قرار گرفته و تحت تاثیر آب و هوای مدیترانه‌ای کرج و نزدیکی به رشته کوه‌های البرز و شرایط جوی دریای خزر است، آب و هوای آن نسبت به پایتخت کمی متعادل‌تر و خنک تر است.  به دلیل چشمه‌ها و رودخانه‌های جاری در سطح شهرستان باغات کشاورزی و باغداری در آن پررونق است. این شهر در چندین سال اخیر نزدیکی به پایتخت و آب و هوای مطلوب دچار مهاجرت‌های بی‌رویه شده و بسیاری از اراضی آن در تصاحب ساخت و سازها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در شاهدشهر

اینکه شاید شهر از ادغام و جمع‌بندی ۳ بخش ایجاد شده است قدمتی دور و دراز ندارد و از گذشته در روستاهای اطراف آن باغات متعدد مثل باغات گردو به واسطه منابع آبی مطلوب و پتانسیل‌های طبیعی حاصلخیز از رونق خوبی برخوردار بوده است. امروزه با توجه به گرمتر شدن زمین، کم شدن بارش‌ها و افزایش شهرنشینی رونق کشاورزی و باغداری متقابلاً کمتر شده اما  با گذری بر باغات گردوی این منطقه می‌توان از ارقام سازگار مطلع شد و نسبت به احداث باغ گردو اقدام کرد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در شاهدشهر

برای احداث باغ گردو داشتن تخصص یا مشورت با افراد متخصص و گیاه پزشک بسیار توصیه می‌شود. آنها می‌توانند اطلاعات خوبی در زمینه موارد زیر و احداث موفقیت آمیز باغ در اختیار شما قرار دهند.

  • شرایط اقلیمی و آب و هوایی شاهدشهر
  • میزان نزولات جوی و ذخایر آبی آن
  • نوع بافت خاک شاهدشهر
  • خرید نهال گردو شاهدشهر سازگار با اقلیم این شهر
  • اطلاع از آفات منطقه و راه‌های پیشگیری از آن
  • انتخاب زمین
  • هموارسازی
  • آنالیز خاک
  • کاشت نهال گردو و مراقبت‌ها و رسیدگی‌های بعد از کاشت

آیا کاشت نهال گردو در شاهدشهر حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به اینکه آب و هوای شاهدشهر تقریباً نیمه معتدل و نیمه خشک است می‌توان با کاشت ارقام معتدله نهال گردو سود خوبی از آن داشت. این ارقام می‌توانند مقاومت خوبی به کم آبی و تنش‌های محیطی شاهدشهر داشته باشند و در نتیجه هزینه رسیدگی به آنها کمتر خواهد بود.

خرید نهال گردو در شاهدشهر

برای خرید نهال گردو در شاهدشهر چنانچه به نهالستان‌های سطح شهر مراجعه کردید و از اعتبار و  کیفیت کار آنها مطمئن نیستید می‌توانید از طریق اینترنت در مورد برتر نهال تحقیق کرده و از صحت مجوزها و کیفیت کار آن مطلع شوید. سپس با خاطری آسوده از این نهالستان با سابقه و تخصصی خرید خود را انجام دهید. کارشناسان این مجموعه می‌توانند با توجه به نوع اقلیم شاهدشهر نهال گردوی سازگار را به شما معرفی کنند.

فروش نهال گردو در شاهدشهر

فروش نهال گردو در شاهدشهر هم توسط افراد دست فروش در بازارهای محلی انجام می‌شود و هم در مراکز و نهالستان‌های کوچک و بزرگ عرضه می‌گردد که شما باید قبل از خرید نهال گردو در شاهدشهر نسبت به تضمین سرمایه خود از طرف فروشنده اطمینان حاصل کنید. نهال‌های سالم و گارانتی دار را خریداری کنید تا در صورت وجود مشکل و عدم باروری بتوانید آن را مرجوع کنید.

نهال گردو مناسب شاهدشهر

  • نهال گردوی کانادایی: نهالی مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری، دیرگل مقاوم به کم آبی و آفت باردهی هفت تن در هکتار، پر بازده
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری از سطح دریا، پوست نیمه کاغذی، دیرگل باردهی ۹ تن در هکتار، مقاوم در گرمای بالای ۴۵ درجه و سرمای زیر ۳۰ درجه، پا کوتاه
  • نهال گردوی لارا: نهالی سازگار در ارتفاعات صفر تا ۱۲۰۰ متری، نهالی آمریکایی زود بازده، با باردهی ۴ تن در هکتار
  • نهال گردوی تو سرخ: مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ متری، عمر اقتصادی بالا، دیرگل، باردهی از سال سوم با تناژ ۵ تن در هکتار
  • نهال گردو چندلر: از ارتفاع ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، تحمل سرما منفی درجه و۳۰ گرما تا ۴۰ درجه، دیرگل

انواع نهال گردو در شاهدشهر

  • نهال گردوی پکان آمریکایی
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی لارا
  • نهال گردوی تو سرخ
  • نهال گردوی چندلر
  • نهال گردوی فرانکت
  • نهال گردوی پدرو
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی تخم مرغی

قیمت نهال گردو در شاهدشهر

از جمله نهالستان‌های اینترنتی که هم دارای حسن سابقه و شهرت است و هم با راه‌اندازی سایت جامع توانسته پاسخگوی سوالات اکثر باغداران کشور باشد برتر نهال است. سرمایه‌گذاران عزیزی که در رابطه با استعلام قیمت نهال گردو در شاهدشهر دچار سردرگمی و نگرانی هستند می‌توانند با مراجعه به لینک زیر اطلاعات جامعی را در خصوص قیمت هر رقم نهال گردو داشته باشند.

بهترین نهال گردو در شاهدشهر

برای انتخاب بهترین نهال گردو در شاهدشهر نمی‌توان رقم خاصی را عنوان کرد زیرا رقم‌های تجاری و وارداتی یا اصلاحی چنانچه در اقلیم مناسب و سازگار کاشته نشوند می‌توانند دچار عدم باردهی یا کاهش راندمان تولید شوند. پس این سازگاری نهال با شرایط جوی و آب و هوایی شاهدشهر است که می‌تواند آن را به عنوان بهترین نهال معرفی کرد که با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود بتواند بیشترین بازدهی و باردهی را داشته باشد.

نهالستان گردو در شاهدشهر

برای معرفی نهالستان گردو در شاهدشهر شما عزیزان می‌توانید از طریق اینترنت از شعبات و مجموعه برتر نهال ارقام مورد نظر خود را با کمک متخصصین گیاه پزشک این مجموعه انتخاب کرده و سازگار با اقلیم شاهدشهر با ریشه‌های آفت زدایی و پرالیناژ شده با ضمانت دو ساله تحویل بگیرید. همچنین  برای دیدن ارقام نهال میوه می‌توانید به صفحه خرید نهال در شاهدشهر در برتر نهال مراجعه کنید.

کلام آخر

شاهدشهر در دشت شهریار واقع شده و شهریار به باغات پربار و سرسبز خود معروف است. امروزه شاهد باغات پربار گردو در شاهدشهر هستیم البته برای داشتن باغ گردوی تجاری و پرثمر باید نهال گردو از مراکز معتبر خریداری شود و همچنین باغداری با استفاده از جدیدترین متدهای باغبانی پیش برود.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال