خرید نهال گردو در پیشوا✔️ قیمت انواع نهال گردو پربار پیشوا

درخت گردو درختی چند ساله و بسیار مستحکم است که سالانه در اوج باردهی می‌تواند تا ۲۰ کیلوگرم نیز باردهی داشته باشد و به لحاظ قیمت بالای مغز میوه آن و فروش فوق العاده در سرتاسر جهان کاشت درخت و احداث باغ آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در این بخش شرایط اقلیمی شهر پیشوا مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا ارقام نهال گردوی سازگار با آن معرفی گردد.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی پیشوا

شهرستان پیشوا از قسمت شمالی به شهرستان پاکدشت و دامنه‌های دماوند، از شرق به گرمسار و کویر، از جنوب به کویر مرکزی و از غرب به شهرستان ورامین منتهی می‌شود. این شهر در ۴۵ کیلومتری جنوب شرقی پایتخت واقع شده و قدمت آن به دوره پارینه سنگی برمی‌گردد. این شهر با ارتفاع ۹۳۷ متری از سطح دریا و نزدیکی به کویر دارای آب و هوای معتدل و نیمه خشک است که در ۱۰ کیلومتری ورامین قرار دارد.

این شهر به دلیل قرارگیری در دامنه جنوبی البرز و  در امتداد دشت ورامین بودن دارای آب و هوای معتدل در دشت‌ها است که نسبت به ورامین و گرمسار از خنکی بیشتری برخوردار است و میانگین دمایی آن به ۱۸ درجه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در تهران

تاریخچه باغات گردو در پیشوا

از دیرباز شهر پیشوا به عنوان قطب تولیدات زراعی و گلخانه‌ای شناخته می‌شود که علاوه بر این تولیدات، میوه‌هایی مانند: گردو، انگور، زردآلو، خرمالو و گلابی در بین باغات آن از رونق بالایی برخوردار هستند. حدود ۲۸ درصد مردم آن به کشاورزی مشغول هستند و حدود ۲۰۰ هزار تن تولیدات کشاورزی و باغی از شهر پیشوا در بازارهای داخلی و خارجی به فروش می‌رسد. برای داشتن باغ گردوی موفق باید پیشینه باغداری، آفات منطقه و ارقام سازگار مورد بررسی قرار گرفته و طبق آن باغ گردو ایجاد شود تا در نهایت هدف سرمایه‌گذاران با به بار نشستن باغات پرثمر محقق گردد.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در پیشوا

رعایت اصول باغداری و پشت سر گذاشتن هر مرحله با شناخت و اطلاعات علمی دقیق باعث می‌شود که احداث باغ گردو با توجه به هزینه‌های صرف شده موفقیت آمیز باشد. در کنار رسیدگی‌های اصولی در سال‌های باری آینده شاهد تناژ باردهی بالای درختان گردو خواهیم بود. البته توجه به نوع بافت خاک، میزان بارندگی‌ها، شرایط اقلیمی و دمایی، سطح ارتفاع از دریا و انتخاب زمین مناسب همگی مواردی هستند که در انتخاب نهال گردو و باغداری موفق بسیار موثر خواهند بود.

آیا کاشت نهال گردو در پیشوا حالت اقتصادی دارد؟

با توجه به اینکه میانگین بارشی شهر پیشوا حدوداً ۱۵۰ میلی‌متر در سال است و نشان از کمبود بارش‌ها دارد، با کاشت ارقام نهال گردوی گرمسیری و مقاوم به گرما می‌توان از این نهال تجاری بیشتر باردهی را انتظار داشت. البته رسیدگی‌های اصولی  با کمک متد های نوین باغبانی در کنار خرید نهال گردوی سازگار با اقلیم پیشوا می‌تواند کاشت آن را اقتصادی تر کند.

خرید نهال گردو در پیشوا

برای خرید نهال گردو در پیشوا توصیه ما این است که سرمایه اولیه خود را هوشمندانه و تضمین شده خرج کنید و از نهالستان‌های معتبر و تخصصی مانند: برتر نهال انجام دهید. زیرا این مجموعه تمامی فعالیت‌های خود را تحت نظارت جهاد کشاورزی و مجوزهای مربوطه انجام می‌دهد. همچنین نهال‌های پرورش داده شده در این مجموعه از نظر سلامت، عدم ابتلا به بیماری و مرغوبیت دارای گواهی سلامت و قرنطینه هستند. شما می‌توانید با کمترین زمان و هزینه صرف شده از طریق اینترنت ارقام مورد نظر خود را پیش خرید یا خریداری کنید.

فروش نهال گردو در پیشوا

کیفیت نهال گردوی خریداری شده به تصمیم باغدار برمی‌گردد، اینکه از چه مجموعه و نهالستان آن را خریداری می‌کند می‌تواند باردهی، سلامت و کیفیت نهال را تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل توصیه می‌شود از مراکز فروش نهال گردو در پیشوا خرید خود را انجام دهید که دارای مشخصه‌های زیر باشند.

  • طبق استانداردها و مجوزهای معتبر فعالیت کند.
  • پرورش نهال طبق آنالیزها و آزمایشات گیاه پزشکی سپری شده و نهال دارای کارت سلامت، قرنطینه و لیبل اصالت باشد.
  • از نظر امکان برگشت یا عدم کیفیت تضمین شده و دارای گارانتی ۲ ساله باشد.
  • نهالستان مورد نظر دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش برای باغدار باشد.

نهال گردو مناسب پیشوا

  • نهال گردوی گرمسیری: نهالی مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری، مقاوم به آفت و بیماری با باردهی سه تن در هکتار زودگل مناسب برای مناطق نیمه خشک و معتدل
  • نهال گردوی پکان آمریکایی: مناسب برای ارتفاعات ۱۰۰ تا ۲۵۰۰ متری باردهی ۳ الی ۴ تن در هکتار، زودگل مناسب برای مناطق گرم و خشک
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز: مناسب برای ارتفاعات صفر تا ۳۰۰۰ متری، پربار پاکوتاه، با باردهی ۹ تن در هکتار
  • نهال گردوی چندلر: مناسب برای ارتفاعات ۲۰۰ تا ۱۵۰۰ متری، پربار با باردهی ۶ تن در هکتار، مقاوم در برابر گرمای تا ۴۰ درجه سانتیگراد
  • نهال گردوی تویسرکان: نهالی قدیمی مناسب برای مناطق معتدل بدون سرمای بهاره، زودگل
  • نهال گردو اسرائیلی: سازگار با مناطق معتدل، زودگل، مقاوم به سرمای بهاره

انواع نهال گردو در پیشوا

  • نهال گردوی سانلند
  • نهال گردوی ژنوتیپ پالیز
  • نهال گردوی چندلر پیوندی
  • نهال گردوی گرمسیری
  • نهال گردوی دماوند
  • نهال گردوی خوشه‌ای
  • نهال گردوی لارا

قیمت نهال گردو در پیشوا

گر با استعلام قیمت نهال گردو در پیشوا دچار سردرگمی و دغدغه شده‌اید و تفاوت قیمت‌ها شما را در انتخاب دچار مشکل کرده است می‌توانید با مراجعه به برتر نهال و لینک زیر از قیمت تمامی ارقام نهال گردو در پیشوا مطلع شوید.

بهترین نهال گردو

با احتساب آب و هوای معتدل و نیمه خشک پیشوا و کمبود منابع آبی آن بهترین نهال گردو در پیشوا نهالی است که مقاوم به گرما بوده و در برابر تنش‌های آبی و محیطی استقامت داشته و کمتر دچار بیماری شود. همچنین بتواند با باردهی خوب و با کیفیت خواسته‌ها و اهداف باغدار را محقق سازد.

نهالستان گردو در پیشوا

بزرگترین و تخصصی‌ترین نهالستان گردو در پیشوا یعنی برتر نهال آماده ارائه خدمات به سرمایه‌گذاران پیشوایی عزیز است. آنها می‌توانند با مراجعه اینترنتی به این نهالستان خریدی با قیمتی مناسب و کیفیت بالا را تجربه کرده و با مراجعه به صفحه خرید نهال در پیشوا، ارقام متنوع نهال میوه را مطالعه کرده و اطلاعات مفیدی کسب کنند.

کلام آخر

پیشوا به دلیل نزدیکی به پایتخت و قرارگیری در دامنه‌های جنوبی البرز و دشت ورامین دارای اقلیم آب و هوایی متفاوت بوده و می‌توان از ظرفیت‌های بالقوه این ناحیه با کمک شیوه‌های نوین باغداری و آبیاری در جهت احداث باغ گردو و نهال میوه در پیشوا بیشترین درآمدزایی را داشت.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال