خرید نهال گردو در بندر لنگه✔️ قیمت انواع نهال گردو بندر لنگه

با توجه به اینکه علاوه بر مغز گردو، چوب با کیفیت و حتی پوست و برگ آن نیز در صنایع مختلف پرکاربرد است مسلماً منطقی است که هر فرد سرمایه‌گذار برای داشتن سرمایه‌گذاری مطمئن و پرسود به دنبال کاشت نهال گردو باشد. به لطف نژادهای مقاوم به گرما و خشکی بالا کاشت آن در مناطقی مانند بندر لنگه نیز میسر است.

نمایش محصولات


از کاشت تا برداشت همراه شما هستیم

آدرس دفتر مرکزی : میاندواب خیابان ۲۴ متری نرسیده به مسجد فاطمه زهرا (س) شرکت برتر نهال

آدرس گلخانه : شهرستان میاندوآب، کمربندی شمالی، میدان ولایت، اتوبان ولایت

ساعات پشتیبانی : 24 ساعته

شرایط اقلیمی بندر لنگه

در این بخش قصد داریم شرایط اقلیمی بندر لنگه عروس بنادر ایران و پررونق‌ترین و معروف‌ترین بندر ساحلی فلات ایران را مورد بررسی قرار دهیم. این بندر در همجواری سواحل خلیج فارس و کرانه دریای عمان واقع شده است. این بندر از زمان‌های گذشته تا به اکنون به عنوان محلی برای رفت و آمد، داد و ستد و تبادل کالاهای میان تجار و بازرگانان ایرانی و دیگر کشورهای عربی و اروپایی است.
این بندر با بندرعباس یعنی مرکز استان هرمزگان فاصله ۱۸۶ کیلومتری دارد و دارای قدمتی ۲۵۰۰ ساله است. این ایستگاه ترانزیتی با جاذبه‌های طبیعی و بصری فوق العاده جذاب در گرم‌ترین روزهای سال ممکن است دمایی بین ۴۸ الی ۴۹ درجه را نیز تجربه کند و سردترین روزهای آن دمای پایین‌تر از یک درجه را تجربه نکرده است. لذا با میانگین دمایی ۳۵ درجه سانتیگراد شهری بندری بسیار مهم و فعال در زمینه تولیدات کشاورزی و باغی گرمسیری است.
در این شهر که ظرفیت‌های کشاورزی از جمله منابع آبی و خاک‌های غنی و آبرفتی بوده می‌توان انواع محصولات مانند خرما، انگور، انجیر و انواع مرکبات و انبه و موز را پرورش داد. البته در کنار سیفیجات و سبزیجات صادراتی و محصولات جالیزی، گردو نیز از جمله محصولات مرغوب و با کیفیت موجود در میان محصولات باغی است. باغداران با کمک نهال‌های گردوی مقاوم به گرمای بالای ۴۵ درجه توانسته‌اند صاحب باغات گردو نیز باشند و با استفاده از موقعیت بندرگاهی این بخش با تولید محصولات ثروت آفرین مانند گردو درآمدهای ارزی کسب کنند.

بیشتر بخوانید: خرید نهال گردو در هرمزگان

تاریخچه باغات گردو در بندر لنگه

کشاورزی و باغداری از جمله اولیه‌ترین مشاغل اهالی زحمتکش و خدوم بندر لنگه است که در کنار مشاغل تجاری و خدمات لنجی و بندرگاهی به توسعه باغات و تولیدات کشاورزی و سرسبزی شهر خود نیز می‌اندیشند. در بررسی تاریخچه باغات گردو در بندر لنگه مشخص می‌شود چه نژادهایی در این اقلیم گرم و شرجی سازگاری داشته‌اند و می‌توانند سهم بیشتری از اراضی کشاورزی و باغی ۱۵ هزار هکتاری بندر لنگه را به خود اختصاص دهند. نهال گردوی پکان آمریکایی نهالی وارداتی است که بومی‌سازی شده و بیشترین اخت را در این اقلیم دارد و می‌تواند به خوبی گرمای ۵۰ درجه سوزان و شدید را تحمل کند.

توضیحات کامل در رابطه با احداث باغ گردو در بندر لنگه

از جمله مواردی که باید در رابطه با احداث باغ گردو در بندر لنگه به آن توجه شود شرایط اقلیمی منطقه است. این شرایط اقلیمی نشانگر پوشش گیاهی، وضعیت بارندگی، ارتفاع منطقه، کمینه و بیشینه دمایی، نوسانات فصل به فصل و شرایط خاکی و قدرت باروری و حاصل خیزی خاک آن منطقه است.
افرادی که قصد کاشت نهال گردو را دارند باید سرمایه‌های لازم را در اختیار داشته باشند تا بتوانند بستر ابدی نهال یعنی زمین را در بهترین منطقه انتخاب کرده و برای طرح‌های عملیاتی، آنالیز خاک، دستمزد کارگران، خرید زمین و خرید نهال و تجهیزات باغبانی سرمایه لازم را در اختیار داشته باشند. سپس با در اختیار داشتن رقم‌های گرمسیری مرغوب و بدون بیماری آن را در بهترین بستر کاشته و با شیوه‌های نوین آبیاری کنند.

 

آیا کاشت نهال گردو در بندر لنگه حالت اقتصادی دارد؟

تمام تلاش‌های باغداران در باغات گردو در چنین مناطقی مسلما در راستای برداشت محصولاتی اقتصادی، سودآور و با کیفیت است. برای افزایش باردهی آن حتماً از بهترین نهال‌های گرمسیری، زودبازده و پیوندی با تناژ باردهی بالا در مناسب‌ترین، حاصل خیزترین بستر مورد کشت قرار بگیرد.
در جهت افزایش گلدهی و باردهی آن از مقوی‌ترین کودهای دامی و شیمیایی استفاده شود. بهترین مسئله برای رشد هرچه بهتر نهال آبیاری درست و به موقع آن در چنین اقلیم‌هایی است. جهت پرورش نهالی تنومند و پربار استفاده از سیستم‌های آبیاری نوین می‌تواند بهترین گزینه باشد. همچنین کاشت رقم‌های گرده‌افشان می‌تواند به افزایش گلدهی و متعاقباً افزایش محصول دهی درخت شود.

 

خرید نهال گردو در بندر لنگه

کشاورزان پروسه باغداری و تلاش‌های فیزیکی و رنج کاری که در نهالستان‌های گردو به دوش می‌کشد با این تصور که می‌تواند در فصل برداشت بهترین محصولات را چیده و به فروش برساند سپری می‌کند. پس برای جلوگیری از هدر رفت سرمایه و رسیدن به سوددهی مورد نظر خرید نهال گردو در بندر لنگه باید از نژادها و گونه‌های گرمسیری بسیار مقاوم به خشکی و گرما از نهالستان‌های مجهز و تخصصی تولید کننده صورت پذیرد.
در برتر نهال نهال‌های اصالت‌دار با شناسنامه، ضمانت کیفیت، گواهی عدم بیماری و تضمین برگشت عرضه می‌شود که می‌توانید از طریق شعبات اینترنتی ما بهترین و اقتصادی‌ترین خرید را از آن انجام دهید.

فروش نهال گردو در بندر لنگه

افراد زیادی فروش نهال گردو در بندر لنگه را انجام می‌دهند که برای اطمینان از عدم بیماری و سلامت نهال و همچنین نام تولید کننده و اصالت آن باید از نهال‌های شناسنامه‌دار و ضمانت‌دار خرید خود را داشته باشید.

نهال گردو مناسب بندر لنگه

با توجه به شرایط اقلیمی این بخش نهال گردو مناسب بندر لنگه ارقام گرمسیری مقاوم به گرمای بالای ۴۷ درجه هستند.

انواع نهال گردو در بندر لنگه

نهال گردی پکان آمریکایی با مقاومت حداکثری در برابر گرمای ۵۰ درجه، بهترین نژاد از میان انواع نهال گردو در بندر لنگه است که می‌تواند از ارتفاعات صفر تا ۲۵۰۰ متری کشت شود. ثمره این نژاد دارای ۶۰ درصد چربی بوده و با ۹۰ درصد مغز، بیشترین درصد مغز را نسبت به نهال‌های دیگر به دلیل نبود هسته سخت میانی داشته و سودآورترین نهال است.
نهال ژنوتیپ پالیز نیز در بخش‌هایی از بندر لنگه که دماهای بیش از ۴۵ درجه را تجربه نمی‌کند می‌تواند در هر ارتفاعی مورد کشت قرار بگیرد و به دلیل اصلاح نژاد و مقاومت بالا به گرما و خشکی تا ۱۰ تن باردهی داشته باشد.

قیمت نهال گردو در بندر لنگه

با توجه به اینکه بیشینه دمایی این بخش عدد ۴۸ را نشان می‌دهد لذا تنها رقم پکان آمریکایی و ژنوتیپ پالیز می‌توانند مورد کشت قرار بگیرد که می‌تواند قیمت نهال گردو در بندر لنگه برای این دو نژاد را از طریق لینک زیر جویا شوید.

بهترین نهال گردو در بندر لنگه

نهالی که بتواند نوسانات محیطی، تنش خاکی و دمایی این بخش را با گرما و شرجی فوق العاده بالا تحمل و بهترین گردوها را تولید کند می‌تواند بهترین نهال گردو در بندر لنگه باشد.

نهالستان گردو در بندر لنگه

برای موفقیت در احداث نهالستان گردو در بندر لنگه باید ارتفاع منطقه و میزان نوسانات دمایی هر محیط را در نظر گرفته و متناسب با آن رقم مناسب را مورد کشت قرار دهید. با خرید نهال گردوی گرمسیری از نهالستان برتر نهال با گارانتی دو ساله و بهره‌مندی از مشاوره‌های کارشناسان با تجربه و خبره می‌توانید در احداث باغاتی تجاری موفق‌تر عمل کنید.
با مطالعه صفحه خرید نهال میوه بندر لنگه با نهال‌های قابل کاشت بیشتر آشنا شوید.

کلام آخر

امروزه گستره نهالستان‌های گردو در مناطق جنوبی خصوصاً بندر لنگه می‌تواند با نهال‌های پکان آمریکایی بسیار وسیع‌تر شود پس با خرید این ارقام از مراکز شناخته شده و تخصصی می‌توانید در کنار تخصص و توانایی بالای باغبانی، بهترین محصولات با کیفیت را تولید کنید.برای آشنایی بیشتر با ارقام نهال مناسب بندر لنگه و خرید نهال در بندر لنگه اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط




نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با برترنهال